ZAGREB, 7. travnja (Hina) - Proizvođač bezalkoholnih pića Coca-Cola predstavila je danas pet novih okusa sokova Cappy u staklenim bočicama. Staklena bočica od dva decilitra razvijena je i oblikovana u Hrvatskoj i veliki je uspjeh
hrvatskog Coca-Cola tima, te prihvaćena unutra svjetskog Coca-Cola sustava kao jedinstveno pakiranje voćnih sokova Cappy za ugostiteljstvo u cijelom svijetu, izvijestilo je danas novinare poslovodstvo Coca-Cola Beverages Hrvatska.
ZAGREB, 7. travnja (Hina) - Proizvođač bezalkoholnih pića Coca-
Cola predstavila je danas pet novih okusa sokova Cappy u staklenim
bočicama. Staklena bočica od dva decilitra razvijena je i
oblikovana u Hrvatskoj i veliki je uspjeh hrvatskog Coca-Cola tima,
te prihvaćena unutra svjetskog Coca-Cola sustava kao jedinstveno
pakiranje voćnih sokova Cappy za ugostiteljstvo u cijelom svijetu,
izvijestilo je danas novinare poslovodstvo Coca-Cola Beverages
Hrvatska.#L#
Cappy bočica plod je zajedničkog rada Coca-Cole, agencije McCann-
Erickson Croatia i grafičkog studija M-Graffik.
Kompanijini sokovi Cappy na hrvatskom su se tržištu pojavili prvi
put 1996. godine, a tijekom prošle godine njihov je udjel na tržištu
voćnih sokova udvostručen i iznosio je 27 posto. U Coca-Coli ističu
kako prodaja cappy sokova raste brže od prodaje svih ostalih
konkurentskih voćnih sokova.
Uz dosadašnja tri okusa, te danas predstavljenih pet novih vrsta
sokova, iz kompanije najavljuju još dva nova okusa koja će uskoro iz
njihove punionice u Solinu krenuti na hrvatsko tržište.
Ta je punionica otvorena u rujnu 1996. godine i ubraja se među
najsuvremenije u Europi, a od početka proizvodnje u Hrvatskoj do
danas proizvedeno je gotovo 29 milijuna litara cappy sokova.
Coca-Cola trenutačno ulaže 100 milijuna njemačkih maraka u
modernizaciju punionice, gradnju novog distribucijskog centra i
poslovne zgrade u Zagrebu, a taj će projekt biti završen tijekom ove
godine.
(Hina) mku ds