FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KAKO SA SMANJENIM PRORAČUNOM GRADITI "POSAVSKU AUTOCESTU"

VELIKA KOPANICA, 6. travnja (Hina) - Iako nezadovoljni sredstvima koja su iz ovogodišnjeg državnog proračuna predviđena za gradnju dionice Posavske autoceste od Velike Kopanice do Županje, slavonski građevinari okupljeni u konzorciju "Zelena magistrala" do sada su odradili velik dio posla na gradnji južne trase buduće autoceste, a strojevi i operativa i dalje rade. Bivša Vlada, pred kraj čijeg mandata su počeli radovi na izgradnji dionice Posavske autoceste od Velike Kopanice do Županje, za gradnju te dionice u ovoj godini planirala je izdvajenje oko 400 milijuna kuna. Državnim proračunom nove Vlade, u skladu s politikom ograničenja javne potrošnje i kapitalnih investicija, za nastavak gradnje Posavske autoceste u ovoj godini predviđeno je oko 126 milijuna kuna što bi, po riječima direktora "Zelene magistrale" Petra Šimića, moglo znatno usporiti radove na autocesti. "Zemljani radovi i nasipanje obavljeni su na čak 70 posto južne trase autoceste i do sada smo, zhvaljujući povoljnim vremenskim uvjetima, napravili više nego smo predvidjeli", doznaje se od direktora "Zelene magistrale" Petra Šimića. Po njegovim riječima, bilo bi šteta stati s radovima poglavito jer je riječ o autocesti čija je cijena izgradnje po kilometru daleko najniža u Hrvatskoj.
VELIKA KOPANICA, 6. travnja (Hina) - Iako nezadovoljni sredstvima koja su iz ovogodišnjeg državnog proračuna predviđena za gradnju dionice Posavske autoceste od Velike Kopanice do Županje, slavonski građevinari okupljeni u konzorciju "Zelena magistrala" do sada su odradili velik dio posla na gradnji južne trase buduće autoceste, a strojevi i operativa i dalje rade. Bivša Vlada, pred kraj čijeg mandata su počeli radovi na izgradnji dionice Posavske autoceste od Velike Kopanice do Županje, za gradnju te dionice u ovoj godini planirala je izdvajenje oko 400 milijuna kuna. Državnim proračunom nove Vlade, u skladu s politikom ograničenja javne potrošnje i kapitalnih investicija, za nastavak gradnje Posavske autoceste u ovoj godini predviđeno je oko 126 milijuna kuna što bi, po riječima direktora "Zelene magistrale" Petra Šimića, moglo znatno usporiti radove na autocesti. "Zemljani radovi i nasipanje obavljeni su na čak 70 posto južne trase autoceste i do sada smo, zhvaljujući povoljnim vremenskim uvjetima, napravili više nego smo predvidjeli", doznaje se od direktora "Zelene magistrale" Petra Šimića. Po njegovim riječima, bilo bi šteta stati s radovima poglavito jer je riječ o autocesti čija je cijena izgradnje po kilometru daleko najniža u Hrvatskoj. "Prošle godine samo s ove autoceste država je dobila 222 milijuna kuna cestarine dok su sa svih ostalih autocesta u Hrvatskoj ukupna sredstva prikupljena od cestarine iznosila tek 60 milijuna kuna", ističe Šimić dodajući kako bi, kada bi država pokazala spremnost i novac od cestarine s Posavske autoceste ulagala u njezinu daljnju gradnju, ta autocesta mogla sama sebe izgrađivati. "Rješenje vidimo u kreditiranju njezine daljnje gradnje. S obzirom na velik prihod od cestarine, mislimo da ne bi trebalo dugo tražiti zaintersirane inozemne partnere koji bi bili voljni uložiti u jedan takav projekat", ističe Šimić. Kako bi se u međuvremenu s gradnjom autoceste ipak nastavilo dosadašnjom dinamikom, članovi konzorcija "Zelena magistrala" najavili su posjet ministru javnih radova, obnove i graditeljstva Radimiru Čačiću. "Određene pozitivne signale u tom smjeru iz Vlade smo već dobili te sam uvjeren kako nas država neće ostaviti na cjedilu. U pitanju je i sudbina slavonske građevinske operative okupljene u 'Zelenu magistralu' koja u izgradnji autoceste vidi jedini pravi dugoročni posao koji joj osigurava egzistenciju", kazao je Šimić. Vrijednost gradnje 26 kilometara duge dionice Posavske autoceste od Velike Kopanice do Županje procijenjena je na 744 milijuna kuna, a dionica bi, po planovima, trebala biti gotova do 15. studenoga 2001. Posavska autocesta dio je međunarodnog cestovnog smjera E-70 koji se u Hrvatskoj, u duljini od 305,6 kilometara, proteže od Bregane do graničnog prijelaza Bajakovo na hrvatsko-jugoslavenskoj granici. Do sada je na tom smjeru izgrađeno 241,7 kilometara autoceste. (Hina) draž vkn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙