BONN, 5. travnja (Hina/Reuters) - Njemački telekomunikacijski div Deutsche Telekom (DT) odredio je cijenu za 114 milijuna dionica u njihovoj tvrtki-kćeri T-Online, prodaja kojih će započeti sredinom travnja, u rasponu od 26 do 32
eura. Tim cijenama, koje su niže od ranije očekivanih, osigurat će uspješnu prodaju dionica na burzi tog drugog najvećeg u svijetu pružatelja usluga Interneta, smatraju analitičari.
BONN, 5. travnja (Hina/Reuters) - Njemački telekomunikacijski div
Deutsche Telekom (DT) odredio je cijenu za 114 milijuna dionica u
njihovoj tvrtki-kćeri T-Online, prodaja kojih će započeti sredinom
travnja, u rasponu od 26 do 32 eura. Tim cijenama, koje su niže od
ranije očekivanih, osigurat će uspješnu prodaju dionica na burzi
tog drugog najvećeg u svijetu pružatelja usluga Interneta,
smatraju analitičari.#L#
Tom je ponudom, koja se odnosi na 10 posto udjela u tvrtki T-Online,
tvrtka procjenjena na gotovo 36 milijardi eura. Dionicama će se
trgovati na frankfurtskom Neuer Marktu. Deutsche Telekom se nada da
će time pribaviti 2,6 do 3,2 milijardi eura, čime će osigurati
golema sredstva za planiranu ekspanziju na strana tržišta.
T-Online najveća je europska tvrtka za pružanje usluga Interneta,
ispred koje je u svijetu jedino America Online, koji ima 17 milijuna
korisnika. U prva tri mjeseca ove godine broj korisnika T-Online
uvećan je za 1,1 milijun, dosegnuvši ukupno 5,3 milijuna
korisnika.
Predstavnici T-Onlinea izjavili su da će tvrtka nastaviti rasti
velikom brzinom, posebice izvan Njemačke. Istaknuli su da američko
tržište smatraju vrlo zanimljivim, a da sve ovisi o prilikama. Neki
analitičari smatraju da bi njihova 'meta' preuzimanja mogao biti
britanski Freeserve.
T-Online je lani zabilježio gubitak od 7 milijuna eura u usporedbi s
17,5 milijuna eura dobiti u 1998. Lanjski su prihodi tvrtke
iznosili 428 milijuna eura, no, kako su izjavili, u 2002. prihodi bi
trebali dosegnuti 2 milijarde eura.
(Hina) vm ds