ZAGREB, 3. travnja (Hina) - U organizaciji Nacionalnog katehetskog ureda Hrvatske biskupske konferencije (HBK) u Zagrebu je održan stručni katehetski kolokvij "Pitanja sadašnjega katehetskog trenutka. Promišljanja i perspektive". Na
skupu, na kojemu je bilo oko 120 sudionika, kako je danas priopćeno, raspravljalo se o aktualnim pitanjima i problemima s kojima se susreće hrvatska kateheza, u školi i u župnoj zajednici. Dogovoreno je da je što prije potrebno obnoviti Hrvatsko katoličko katehetsko društvo.
ZAGREB, 3. travnja (Hina) - U organizaciji Nacionalnog katehetskog
ureda Hrvatske biskupske konferencije (HBK) u Zagrebu je održan
stručni katehetski kolokvij "Pitanja sadašnjega katehetskog
trenutka. Promišljanja i perspektive". Na skupu, na kojemu je bilo
oko 120 sudionika, kako je danas priopćeno, raspravljalo se o
aktualnim pitanjima i problemima s kojima se susreće hrvatska
kateheza, u školi i u župnoj zajednici. Dogovoreno je da je što
prije potrebno obnoviti Hrvatsko katoličko katehetsko
društvo.#L#
Radi kvalitetnije prisutnosti vjeronauka u školi, na kolokviju,
koji je trajao od 31. ožujka do 1. travnja, zaključeno je da treba
tražiti "određenu reviziju postojećeg Plana i programa
katololičkog vjeronauka u osnovnim školama". Za Plan i program
vjeronauka u srednjim školama rečeno je da upravo izlazi ovih
dana.
Posebna je pozornost posvećena komplementarnosti, ali i
postavljanju jasne crte između župne kateheze i školskoga
vjeronauka koji treba više uzeti u obzir dijalog s kulturom i
egzistencijalnim pitanjima današnjega čovjeka, u svjetlu
Evanđelja.
Stručni katehetski kolokvij, kako se kaže u zaključcima,
argumentirano je pokazao, u skladu s riječima predsjednika HBK
msgr. Josipa Bozanića, da školski konfesionalni vjeronauk ima
nenadomjestivu ulogu u ukupnom odgojno-obrazovnom sustavu u
Hrvatskoj, po primjeru i praksi većine europskih zemalja. Važno je
kvalitetom dijaloški i ekumenski otvorenog konfesionalnog
vjeronauka omogućiti da odgoj u vjeri bude u svrhu integralnog
odgoja čovjeka u našem pluralnom društvu. U tom smislu sudionici
skupa pozdravili su odlučan stav predsjednika HBK nadbiskupa
Bozanića o vrijednosti, ulozi i mjestu konfesionalnog vjeronauka u
školskom sustavu nasuprot štetnim nastojanjima da se kroz nekakvu
religijsku kulturu u škole uvede sinkretistička religiozna poduka,
u smislu neke neutralne religije koja bi odgovarala novom svjetskom
poretku, napominje se u zaključcima.
(Hina) pp mc