FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZATRAŽIT ĆE REVIZIJU PLANA I PROGRAMA VJERONAUKA U OSNOVNIM ŠKOLAMA

ZAGREB, 3. travnja (Hina) - U organizaciji Nacionalnog katehetskog ureda Hrvatske biskupske konferencije (HBK) u Zagrebu je održan stručni katehetski kolokvij "Pitanja sadašnjega katehetskog trenutka. Promišljanja i perspektive". Na skupu, na kojemu je bilo oko 120 sudionika, kako je danas priopćeno, raspravljalo se o aktualnim pitanjima i problemima s kojima se susreće hrvatska kateheza, u školi i u župnoj zajednici. Dogovoreno je da je što prije potrebno obnoviti Hrvatsko katoličko katehetsko društvo.
ZAGREB, 3. travnja (Hina) - U organizaciji Nacionalnog katehetskog ureda Hrvatske biskupske konferencije (HBK) u Zagrebu je održan stručni katehetski kolokvij "Pitanja sadašnjega katehetskog trenutka. Promišljanja i perspektive". Na skupu, na kojemu je bilo oko 120 sudionika, kako je danas priopćeno, raspravljalo se o aktualnim pitanjima i problemima s kojima se susreće hrvatska kateheza, u školi i u župnoj zajednici. Dogovoreno je da je što prije potrebno obnoviti Hrvatsko katoličko katehetsko društvo.#L# Radi kvalitetnije prisutnosti vjeronauka u školi, na kolokviju, koji je trajao od 31. ožujka do 1. travnja, zaključeno je da treba tražiti "određenu reviziju postojećeg Plana i programa katololičkog vjeronauka u osnovnim školama". Za Plan i program vjeronauka u srednjim školama rečeno je da upravo izlazi ovih dana. Posebna je pozornost posvećena komplementarnosti, ali i postavljanju jasne crte između župne kateheze i školskoga vjeronauka koji treba više uzeti u obzir dijalog s kulturom i egzistencijalnim pitanjima današnjega čovjeka, u svjetlu Evanđelja. Stručni katehetski kolokvij, kako se kaže u zaključcima, argumentirano je pokazao, u skladu s riječima predsjednika HBK msgr. Josipa Bozanića, da školski konfesionalni vjeronauk ima nenadomjestivu ulogu u ukupnom odgojno-obrazovnom sustavu u Hrvatskoj, po primjeru i praksi većine europskih zemalja. Važno je kvalitetom dijaloški i ekumenski otvorenog konfesionalnog vjeronauka omogućiti da odgoj u vjeri bude u svrhu integralnog odgoja čovjeka u našem pluralnom društvu. U tom smislu sudionici skupa pozdravili su odlučan stav predsjednika HBK nadbiskupa Bozanića o vrijednosti, ulozi i mjestu konfesionalnog vjeronauka u školskom sustavu nasuprot štetnim nastojanjima da se kroz nekakvu religijsku kulturu u škole uvede sinkretistička religiozna poduka, u smislu neke neutralne religije koja bi odgovarala novom svjetskom poretku, napominje se u zaključcima. (Hina) pp mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙