ZAGREB/ROGAŠKA, 31. ožujka (Hina) - Lječilište Rogaška ove će godine na hrvatsko tržište izaći agresivnije, odnosno sa širom turističkim ponudom, posebice vikend paketima, nagradnim igrama i drugo, istaknula je direktorica marketinga
Lječilišta Rogaška Slatina Vlasta Kučiš.
ZAGREB/ROGAŠKA, 31. ožujka (Hina) - Lječilište Rogaška ove će
godine na hrvatsko tržište izaći agresivnije, odnosno sa širom
turističkim ponudom, posebice vikend paketima, nagradnim igrama i
drugo, istaknula je direktorica marketinga Lječilišta Rogaška
Slatina Vlasta Kučiš.#L#
Terme Rogaška imaju četristogodišnju tradiciju, a u njezinom su
sastavu termalne toplice, koje su najpoznatije po velikoj količini
magnezija (Donat MG). To je lječilište, istaknula je Kučiš, poznato
i kao lječilišno-rehabilitacijski centar za liječenje probavnih
problema.
Prošle je godine Terme Rogaška posjetilo 35 tisuća gostiju, od čega
su 60 posto bili stranci. Oni su ostvarili 200 tisuća noćenja. Na
prvom mjestu po broju turista bili su Talijani, a potom Austrijanci
i Hrvati.
(Hina) splj/tp db