FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ŠV 29.III.-NZZ-NATO-OV GOVORNIK

CH-S-GLASNOGOVORNIK-Diplomacija ŠV 29.III.-NZZ-NATO-OV GOVORNIK ŠVICARSKANEUE ZUERCHER ZEITUNG29. III. 2000.Je li NATO tek agencija za odnose s javnošću?"Ovih je dana NATO-ov glasnogovornik iz kosovskoga rata posjetio i Švicarsku i začuđenom slušateljstvu iz gospodarstva i uprave pljeskao iz svoje prenosive košarice za šivanje. Izjavio je kako se tada zbog dobre nakane javnost nije baš izravno varalo, no ipak ju se znatno masiralo. 'Selling a conflict - the ultimate PR challenge' - bio je naslov referata. O tomu da je glasnogovornik uspješno prodavao rat i dobio ga, gotovo vlastitim rukama nota bene, nije dopustio nikakve dvojbe. A kao rezultat prosudio je: 'Ne 5:0, ali ipak 4:2'. Ako je vjerovati agencijskim izvješćima o toj priredbi, posjetitelji su bili oduševljeni. Tako se može voditi svaki mali zgodni rat i čak ga i dobiti!Među recepte pripadaju tako fundamentalne upute poput: ako nemaš priču, napravi je! Stoga je jednog neveselog ratnog dana organizirao posjet Hillary Clinton i Cherie Blair nekom izbjegličkom taboru, što je CNN prihvatio sa zahvalnošću. Kako će obje dame o tomu rado slušati. Općinstvo voli svakodnevne 'sapunice', a za njih trebaju glavni glumci, rekao je
ŠVICARSKA NEUE ZUERCHER ZEITUNG 29. III. 2000. Je li NATO tek agencija za odnose s javnošću? "Ovih je dana NATO-ov glasnogovornik iz kosovskoga rata posjetio i Švicarsku i začuđenom slušateljstvu iz gospodarstva i uprave pljeskao iz svoje prenosive košarice za šivanje. Izjavio je kako se tada zbog dobre nakane javnost nije baš izravno varalo, no ipak ju se znatno masiralo. 'Selling a conflict - the ultimate PR challenge' - bio je naslov referata. O tomu da je glasnogovornik uspješno prodavao rat i dobio ga, gotovo vlastitim rukama nota bene, nije dopustio nikakve dvojbe. A kao rezultat prosudio je: 'Ne 5:0, ali ipak 4:2'. Ako je vjerovati agencijskim izvješćima o toj priredbi, posjetitelji su bili oduševljeni. Tako se može voditi svaki mali zgodni rat i čak ga i dobiti! Među recepte pripadaju tako fundamentalne upute poput: ako nemaš priču, napravi je! Stoga je jednog neveselog ratnog dana organizirao posjet Hillary Clinton i Cherie Blair nekom izbjegličkom taboru, što je CNN prihvatio sa zahvalnošću. Kako će obje dame o tomu rado slušati. Općinstvo voli svakodnevne 'sapunice', a za njih trebaju glavni glumci, rekao je glasnogovornik i taj put mislio na sebe. Još danas ga prepoznaju posvuda u svijetu, jedan ga je časopis uvrstio među deset najprivlačnijih ('sexiest') muškaraca svijeta. Eto, treba se nadati da možda potentan i u sebe zaljubljeni čovjek na tom području daje više nego u posredovanju informacija u NATO- ovo ime. Zbog čega je važno da javnost u demokracijama od svojih zaraćenih vlada zahtijeva informacije - i to istinite? Vjerodostojnost se gradi na činjenicama. No ako ih se dulje vrijeme poštuje, ljudi su spremni pokloniti povjerenje i u slučajevima u kojima im se zbog čuvanja tajne ne smiju otkriti sve pojedinosti. Ako mali glasnogovornik koji ne razumije posve o čemu se radi, drži da je sve 'public relations' i to obznani, u očima moćnih jako smanjuje svoju tržišnu vrijednost. Njegova je vjerodostojnost iznenada u kanti, nije više uporabljiva. Za kratko ćemo se vrijeme počešati po glavi i pitati: Kako se ono zvao onaj glasnogovornik? Jamie... nekako" - drži komentator lista H. K.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙