ZAGREB, 23. ožujka (Hina) - Poslovodstvo zaprešičke industrije keramike Inker za ovu je godinu postavilo ambiciozne planove - osvojiti više od 50 posto domaćeg tržišta keramike. To je veliki zadatak, ali nadamo se ispunjenju jer je
Inker kvalitetom i cijenom konkurentan robama iz uvoza, istaknula je glavna direktorica tvrtke Ljerka Cerc.
ZAGREB, 23. ožujka (Hina) - Poslovodstvo zaprešičke industrije
keramike Inker za ovu je godinu postavilo ambiciozne planove -
osvojiti više od 50 posto domaćeg tržišta keramike. To je veliki
zadatak, ali nadamo se ispunjenju jer je Inker kvalitetom i cijenom
konkurentan robama iz uvoza, istaknula je glavna direktorica
tvrtke Ljerka Cerc. #L#
Kako su istaknuli u tvrtki, ove godine planiraju povećati
proizvodnju porculana za desetak posto, dok će se proizvodnja
sanitarija udvostručiti, odnosno proizvest će se 400 tisuća komada
tih proizvoda.
U prva su dva ovogodišnja mjeseca ostvareni puno bolji rezultati od
istog razdoblja lani, ali u Inkeru napominju kako to nisu pravi
pokazatelji jer sezona prodaje počinje tek u ožujku.
Najveći problem s kojim se susreću u svom poslovanju, kazala je
Cerc, sveopća je nelikvidnost koju valja što prije riješiti. Nova
Vlada, dodala je, mora odlučiti koji su joj prioriteti u naredne
četiri godine, tj. hoće li se zauzeti za stimuliranje izvoza i
razvoj industrije čime bi se spriječila i nelojalna konkurencija.
Unatoč problemima, Inker je od 1997. u izvozu prilično agresivan.
Tako je izvoz sanitarija udvostručen, dok je kod porculana porastao
52 posto. Porculan se ponajviše izvozi u Italiju, Švicarsku,
Francusku, Španjolsku i Izrael, a sanitarije u Njemačku,
Nizozemsku i Austriju.
Inker je u sastavu Hussar-Holding AG, grupacije koja okuplja
keramičku industriju u srednjoj i istočnoj Europi. Kompanija je do
sada u novu tehnologiju Inkera uložila 20 milijuna njemačkih
maraka, a osim tvornice u Zaprešiću ta grupacija ima i tvornice u
Mađarskoj, Rumunjskoj i Češkoj.
(Hina) tp ds