ZAGREB, 22. ožujka (Hina) - Zagrebačka tvrtka Magnet, ovlašteni uvoznik vozila jugoslavenske tvornice Zastava za hrvatsko tržište, uskoro će započeti i s uvozom Zastavnih kamiona koji bi se u Hrvatskoj mogli pojaviti za tri mjeseca.
Istaknuvši da je pravo predstavljanje Zastavine ponude, na kojem će sudjelovati i predstavnici kragujevačke tvornice, predviđeno za predstojeći Zagreb Auto Show, direktor Magneta Vojislav Mandić procijenio je da se u Hrvatskoj ove godine očekuje prodaja između 50 do 100 kamiona marke Zastava.
ZAGREB, 22. ožujka (Hina) - Zagrebačka tvrtka Magnet, ovlašteni
uvoznik vozila jugoslavenske tvornice Zastava za hrvatsko tržište,
uskoro će započeti i s uvozom Zastavnih kamiona koji bi se u
Hrvatskoj mogli pojaviti za tri mjeseca. Istaknuvši da je pravo
predstavljanje Zastavine ponude, na kojem će sudjelovati i
predstavnici kragujevačke tvornice, predviđeno za predstojeći
Zagreb Auto Show, direktor Magneta Vojislav Mandić procijenio je da
se u Hrvatskoj ove godine očekuje prodaja između 50 do 100 kamiona
marke Zastava.#L#
Radi se zapravo o kamionima talijanskog proizvođača Iveco, koji je
kao gotovo polovični vlasnik tvrtke Zastava kamioni, licencu za
posljednju generaciju vozila Turbo Daily prepustio Zastavi. Pod
nazivom Turbo Rival, Zastavina je izvedba kamiona osjetno
jeftinija od Ivecove, kazao je Mandić koji u tome prepoznaje šansu
za uspješan plasman na hrvatskom tržištu. Naime, u Hrvatskoj je
prošle godine prodano ukupno 221 Ivecovo vozilo Turbo Daily, dodao
je.
Osim tog teretnog vozila, najavio je Mandić, na hrvatsko će tržište
doći i kamion Turbo Zeta nosivosti sedam tona, također Ivecov
proizvod te manji kamiončić za različite namjene ZK 101, koji je nov
Zastavin proizvod.
Kako je za Reuters istaknuo pomoćnik direktora Zastava kamiona
Nenad Pejčić, Zastava ove godine planira proizvesti 750 kamiona, od
čega je 250 namijenjeno izvozu. Uz teretna vozila, Zastava planira
proizvesti i 20.000 automobila od čega bi 2.000 do 4.000 trebala
izvesti.
Ocijenivši suradnju sa Zastavom vrlo perspektivnom, Mandić je kao
prvi rezultat te suradnje istaknuo dogovor dviju tvrtki o ugradnji
akumulatora zagrebačkog proizvođača Munja u Zastavina vozila
namijenjena izvozu u Hrvatsku. Kazao je i da je 20-ak hrvatskih
tvrtki izrazilo interes za proizvodnju dijelova za kragujevačku
tvornicu.
Tvrtka Magnet je od listopada prošle godine uvezla ukupno 144, a do
sada prodala 154 Zastavina modela Tempo, nasljednika nekad
popularnog Yuga, a priprema se i homologacija modela Florida. Po
Mandićevom riječima, interes hrvatskih kupaca za Zastavina vozila
je znatan, a očekuje da će i porasti nakon predstavljanja
redizajniranog modela Ciao.
Inače, Zastavinih vozila na hrvatskim cestama ima oko 227.000.
(Hina) kg ds