FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: HT NAJAVLJUJE ISPISE TELEFONSKIH RAČUNA DO KRAJA GODINE

ZAGREB, 29. veljače (Hina) - U povodu povećanog broja pritužbi građana na telefonske račune, a nakon djelomične kontrole i sastanka s predstavnicima Državnog inspektorata, Hrvatske telekomunikacije (HT) su ponovile kako je siječanjsko obračunsko razdoblje dulje za osam dana pa su automatski veći i računi telekomunikacijskih usluga.
ZAGREB, 29. veljače (Hina) - U povodu povećanog broja pritužbi građana na telefonske račune, a nakon djelomične kontrole i sastanka s predstavnicima Državnog inspektorata, Hrvatske telekomunikacije (HT) su ponovile kako je siječanjsko obračunsko razdoblje dulje za osam dana pa su automatski veći i računi telekomunikacijskih usluga. #L# U obračunsko razdoblje za siječanj, objašnjava HT, ušlo je 35 dana (od 28. prosinca 1999. do 31. siječnja 2000.), a zbog ranijeg očitanja stanja krajem prosinca radi tehničkih poslova u vezi s rješavanjem problema 2000. (Y2K). Uz produljeno obračunsko razdoblje HT napominje da je riječ i o blagdanima kada je telekomunikacijski promet povećan. Kako bi se izbjegle takve nejasnoće, HT u priopćenju najavljuje formiranje pojačanih timova za zaprimanje i rješavanje pritužbi i žalbi korisnika, te se na njih obvezuje odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Pritom se napominje da je broj pritužbi u odnosu na broj izdanih računa prosječno 0,78 promila, odnosno na granici je prosjeka europskih zemalja. HT će, kako se najavljuje, u cilju bolje usluge i komunikacije s korisnicima ulagati u najmoderniji billing sustav koji bi već do kraja ove godine trebao omogućiti potpuni ispis računa sa specifikacijom poziva. Postojeći propisi i Ugovor o koncesiji HT-u takav ispis nalaže tek od 1. siječnja 2003. U priopćenju se također navodi kako su se nepravilnosti iznesene u javnosti, a u povodu kojih je Državni inspektorat obavio nadzor, odnosile na ovjeravanje telefonskih centrala u TKC Zagreb. Te nepravilnosti, iako sankcionirane, mogu se smatrati formalnim nedostatkom, jer pri ovjeravanju centrala na području Splita i Rijeke nije utvrđena i njihova stvarna neispravnost. HT smatra da je do toga došlo zbog primjene starih propisa iz bivše države koje u obzir ne uzimaju najmodernije sustave implementirane u centralama HT-a. HT ima suvremene telefonske centrale Siemensa i Ericssona, a funkcioniranje tarifiranje je jedna od najvažnijih stavki za operatere kojoj proizvođači opreme posvećuju najveću pozornost, navodi se u priopćenju HT-a. (Hina) ggr ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙