ZAGREB, 24. veljače (Hina) - U sklopu Devetog zagrebačkog Sajma športa i nautike, što se od 23. do 27. veljače održava na zagrebačkom Velesajmu, danas je na štandu Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) predstavljena službena maskota
hrvatske olimpijske reprezentacije za Igre u Sydneyu 2000. Maskota je zaštičeni autorski rad poznatog splitskog dizajnera Zdenka Milišića, javnosti poznatog i kao autora maskota Košarkaškog kluba "Split", Hajduka i Dinama - "Žutko", "Bili", "Plavi". Maskota predstavlja stiliziranog psa Dalmatinera u različitim športskim situacijama, odnosno u svim olimpijskim športovima.
ZAGREB, 24. veljače (Hina) - U sklopu Devetog zagrebačkog Sajma
športa i nautike, što se od 23. do 27. veljače održava na
zagrebačkom Velesajmu, danas je na štandu Hrvatskog olimpijskog
odbora (HOO) predstavljena službena maskota hrvatske olimpijske
reprezentacije za Igre u Sydneyu 2000. Maskota je zaštičeni
autorski rad poznatog splitskog dizajnera Zdenka Milišića,
javnosti poznatog i kao autora maskota Košarkaškog kluba "Split",
Hajduka i Dinama - "Žutko", "Bili", "Plavi". Maskota predstavlja
stiliziranog psa Dalmatinera u različitim športskim situacijama,
odnosno u svim olimpijskim športovima.#L#
"Možemo biti više nego zadovoljni s ponuđenim rješenjem za našu
službenu maskotu za koju predlažem da joj djeca svih hrvatskih
osnovnih škola pronađu adekvatno ime, jer je "Hohi" na mnogim
jezicima gotovo nemoguće izgovoriti. Uvjeren sam da će naši
osmoškolci pronaći pravo ime za psa, koji pripada našoj autohtonoj
pasmini i koji je već stekao svjetsku popularnost zahvaljujući
filmovima Walta Disneya", rekao je predstavljajući maskotu HOO-a
predsjednik HOO-a i član Međunarodnog olimpijskog odbora Antun
Vrdoljak.
"Uvjeren sam da će maskota HOO-a biti hit ne samo na našem, nego i na
inozemnom tržištu te da će ju s posebnim zadovoljstvom kupovati
hrvatski iseljenici u Australiji. Osnovna namjera tvrtke "Medium",
za čije je potrebe Zdeno Milišić dizajnirao maskotu, bila je pomoć u
hrvatskim športašima", kazao je na predstavljanju maskote HOO-a
manager tvrtke Nino Altarac, napominjući da će 40 posto sredstava
od njene prodaje otići za potrebe HOO-a.
Na predstavljanju službene maskote, kojoj je prethodio atraktivni
dječji športski igrokaz "Športice i športići" u izvedbi Dječjeg
kazališta Dubrava, bili su nazočni brojni športski djelatnici,
članovi Vijeća HOO-a te glavni tajnik HOO-a Slavko Podgorelec,
doministar športa Andro Knego i direktor zagrebačkog velesajma
Jurica Pavelić.
(Hina) splj ad