ŠIBENIK, 21. veljače (Hina) - Šibenik ne može pristati na najjeftinije rješenje priključka na buduću autocestu Split - Zagreb, nego se mora boriti za gospodarski opravdano rješenje na kojemu se radi već dvadesetak godina i za koje je
već izgrađen dio cestovne infrastrukture, rekao je na današnjem sastanku s lokalnim stručnjacima i gradonačelnicima Šibenika, Knina i Drniša, šibensko-kninski župan Gordan Baraka.
ŠIBENIK, 21. veljače (Hina) - Šibenik ne može pristati na
najjeftinije rješenje priključka na buduću autocestu Split -
Zagreb, nego se mora boriti za gospodarski opravdano rješenje na
kojemu se radi već dvadesetak godina i za koje je već izgrađen dio
cestovne infrastrukture, rekao je na današnjem sastanku s lokalnim
stručnjacima i gradonačelnicima Šibenika, Knina i Drniša,
šibensko-kninski župan Gordan Baraka. #L#
Sastanak, kojemu se nije odazvao niti jedan saborski zastupnik,
sazvan je kako bi se javno upozorilo na činjenicu da se planom
predviđeni priključci na autocestu ne podudaraju s gospodarskim,
prostornim i urbanističkim planovima i potrebama, posebno grada
Šibenika.
Problem je u tome što predloženo rješenje priključaka Šibenika na
buduću autocestu, postojećom državnom cestom preko Meteriza i
Bilica, vodi Šibenik u totalnu prometnu izolaciju i potpuni
prometni kolaps. Zato se zauzimamo, a imamo u tome i punu potporu
Knina i Drniša, da se ide na izgradnju novog tzv. istočnog
priključka preko Ražina. To je rješenje skuplje, ali je gospodarski
bolje jer, kako je rečeno, prometno "otvara" šibenske gospodarske i
turističke zone, luku i željeznicu prema Kninu i Drnišu, a prometno
rasterećuje već ionako nedovoljno propusne prometnice.
To je rješenje aktualno već dvadesetak godina i odavno je na
Ražinama izgrađena cestovna "petlja", koja nikada nije dovršena i
stavljena u cijelosti u promet jer se nije znalo za koji će se pravac
autoceste Hrvatska konačno opredijeliti, upozoreno je na
sastanku.
(Hina) df gk