FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PROBIJEN TUNEL ČARDAK NA AUTOCESTI RIJEKA - ZAGREB

VRBOVSKO, 17. veljače (Hina) - Na dionici Kupjak - Vrbovsko buduće autoceste Rijeka - Zagreb danas je probijen prvi tunel - Čardak. Tom prilikom predsjednik uprave tvrtke Autocesta Rijeka - Zagreb Ivan Prgomet istaknuo je kako svi radovi na toj zahtjevnijoj dionici autoceste teku po planu. Najavio je međutim, da dionica Karlovac-Vukova Gorica ipak neće biti završena do početka ove turističke sezone kao što je prvotno najavljeno.
VRBOVSKO, 17. veljače (Hina) - Na dionici Kupjak - Vrbovsko buduće autoceste Rijeka - Zagreb danas je probijen prvi tunel - Čardak. Tom prilikom predsjednik uprave tvrtke Autocesta Rijeka - Zagreb Ivan Prgomet istaknuo je kako svi radovi na toj zahtjevnijoj dionici autoceste teku po planu. Najavio je međutim, da dionica Karlovac- Vukova Gorica ipak neće biti završena do početka ove turističke sezone kao što je prvotno najavljeno. #L# Prgomet je pojasnio kako je riječ o "velikoj dionici" te da njena dinamika izgradnje ne može robovati turističkoj sezoni. Na toj se dionici nalazi 2,5 kilometra dug viadukt Drežnik tj. karlovačka zaobilaznica, tunel Sveti Marko te most preko rijeke Dobre. Dionica Karlovac-Vukova Gorica, kojom će se riješiti jedna od najkritičnijih prometnih točaka prema Rijeci, po Prgometovim će riječima, biti završena tijekom ove godine. Dinamiku gradnje uvjetuju i financijska sredstva dodao je, a financijska konstrukcija za izgradnju autoceste trebala bi biti zatvorena do lipnja ove godine. Tada će se - između 4 konzorcija sastavljena od domaćih i stranih tvrtaka koji su prošli međunarodnu predkvalifikaciju za privatizaciju, financiranje izgradnju i gospodarenje autocestom Rijeka-Zagreb - izabrati koncesionar. U financiranju projekta gradnje autoceste sudjeluju i Europska banka za obnovu i razvoj te Njemačka banka za obnovu i razvoj KFW sa iznosom od 500 milijuna njemačkih maraka, što je približno 70 posto ukupne vrijednosti projekta. Preostalih 30 posto financirat će se koncesijama i privatizacijom. Probijanjem tunela Čardak, dugog 600 metara, koji se nalazi na najsloženijoj dionici Kupjak - Vrbovsko nastavlja se gradnja autoceste iz smjera Rijeke. Ova dionica, duga 19,5 km, uključuje izgradnju više zahtjevnih objekata - tunela, mosta, viadukta, a njen završetak očekuje se krajem 2001. Drugi tunel na toj dionici trebao bi biti probijen ovoga ljeta, a za radove je osigurano 1,4 milijarde kuna. Čitava bi pak autocesta Rijeka - Zagreb, uključujući tu dionicu i dionicu između Vrbovskog i Vukove Gorice, trebala biti izgrađena do ljeta 2002, kazao je Prgomet. Izvijestio je također da su pravno- imovinski odnosi na trasi autoceste riješeni u 90 posto slučajeva rekavši da će do lipnja ove godine biti izvlaštena sva zemljišta koja se nalaze na trasi. Prgomet je istaknuo da je projekt izgradnje autoceste Rijeka - Zagreb kao i model financiranja dobio potporu nove hrvatske Vlade, a i EBRD te KFW najavili su mogućnost još povoljnijeg financiranja. Na novinarski upit o cijeni cestarine na budućoj autocesti, Prgomet je odgovorio da bi cestarina, prema predloženom projektu, trebala iznositi kunsku protuvrijednost 10 njemačkih maraka, podsjetivši pri tom da je autocesta Rijeka - Zagreb samofinancirajući projekt. (Hina)kg db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙