ZAGREB, 15. veljače (Hina) - Najveći domaći proizvođač sladoleda i smrznute hrane Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, kupio je tvornicu sladoleda Barpeh iz Čitluk. Iako vrijednost te investicije u Agrokoru drže poslovnom tajnom,
predsjednik uprave i vlasnik koncerna Ivica Todorić na današnjoj je konferenciji za novinare kazao kako je kupovinom te tvornice Agrokor napravio značajan poslovni iskorak te iskazao svoje opredjeljenje za internacionalizacijom proizvodnje i vlastitih robnih marki.
ZAGREB, 15. veljače (Hina) - Najveći domaći proizvođač sladoleda i
smrznute hrane Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, kupio je tvornicu
sladoleda Barpeh iz Čitluk. Iako vrijednost te investicije u
Agrokoru drže poslovnom tajnom, predsjednik uprave i vlasnik
koncerna Ivica Todorić na današnjoj je konferenciji za novinare
kazao kako je kupovinom te tvornice Agrokor napravio značajan
poslovni iskorak te iskazao svoje opredjeljenje za
internacionalizacijom proizvodnje i vlastitih robnih marki.#L#
Taj je poslovni potez, po Todorićevim riječima, značajan ne samo
zbog znatnih financijskih ulaganja u proizvodnju u Bosnu i
Hercegovinu, veći i zbog činjenice da Ledo njime osvaja preko 60
posto bosansko-hercegovačkog tržišta. Veličina čitlučke tvornice
iznosi 7000 četvornih metara, ima oko stotinu zaposlenih, te
najsuvremeniju opremu proizvodnog kapaciteta od oko 10.000 komada
sladoleda na sat.
Tijekom ove godine Ledo će u bosansko-hercegovačko tržište uložiti
oko 10 milijuna njemačkih maraka i to ponajviše u distribuciju.
Namjera poslovodstva je da u naredne dvije do tri godine u Bosni i
Hercegovini stekne poziciju kakvu trenutačno ima u Hrvatskoj tj.
tržišni udjel od 75 posto.
Agrokor se nakon desetogodišnjeg teškog i ustrajnog rada na
sređivanju vlastitih robnih marki i njihovu pozicioniranju na
domaćem tržištu, odlučio izaći na internacionalno tržite, kazao je
Todorić. Napomenuo je kako koncern u inozemstvu već posjeduje
nekoliko tvrtki, lani je izvezao robe u vrijednosti oko 100
milijuna maraka, no do sada nije bilo govora o ozbiljnijem izvoznom
iskoraku i internacionalizaciji. Kupnjom tvornice u Čitluku i
značajnim ulaganjem u proizvodnju sladoleda u BiH, a paralelno s
tim i osvajanjem velikog dijela tamošnjeg tržišta, Ledu i Agrokoru
omogućava se daljnja globalizacija poslovanja.
Todorić je najavio kako će Agorokor kroz nekoliko idućih godina
objaviti još neke slične poslovne poteze, a kazao je i to kako je
ponosan i zbog podrške koju je ovom projektu dala međunarodna
zajednica te na činjenicu da su ga podržale i hrvatska Vlada i Vlada
Bosne i Hercegovine.
(Hina) mku ds