FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: LEDO POSTAO VLASNIK TVORNICE SLADOLEDA U ČITLUKU

ZAGREB, 15. veljače (Hina) - Najveći domaći proizvođač sladoleda i smrznute hrane Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, kupio je tvornicu sladoleda Barpeh iz Čitluk. Iako vrijednost te investicije u Agrokoru drže poslovnom tajnom, predsjednik uprave i vlasnik koncerna Ivica Todorić na današnjoj je konferenciji za novinare kazao kako je kupovinom te tvornice Agrokor napravio značajan poslovni iskorak te iskazao svoje opredjeljenje za internacionalizacijom proizvodnje i vlastitih robnih marki.
ZAGREB, 15. veljače (Hina) - Najveći domaći proizvođač sladoleda i smrznute hrane Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, kupio je tvornicu sladoleda Barpeh iz Čitluk. Iako vrijednost te investicije u Agrokoru drže poslovnom tajnom, predsjednik uprave i vlasnik koncerna Ivica Todorić na današnjoj je konferenciji za novinare kazao kako je kupovinom te tvornice Agrokor napravio značajan poslovni iskorak te iskazao svoje opredjeljenje za internacionalizacijom proizvodnje i vlastitih robnih marki.#L# Taj je poslovni potez, po Todorićevim riječima, značajan ne samo zbog znatnih financijskih ulaganja u proizvodnju u Bosnu i Hercegovinu, veći i zbog činjenice da Ledo njime osvaja preko 60 posto bosansko-hercegovačkog tržišta. Veličina čitlučke tvornice iznosi 7000 četvornih metara, ima oko stotinu zaposlenih, te najsuvremeniju opremu proizvodnog kapaciteta od oko 10.000 komada sladoleda na sat. Tijekom ove godine Ledo će u bosansko-hercegovačko tržište uložiti oko 10 milijuna njemačkih maraka i to ponajviše u distribuciju. Namjera poslovodstva je da u naredne dvije do tri godine u Bosni i Hercegovini stekne poziciju kakvu trenutačno ima u Hrvatskoj tj. tržišni udjel od 75 posto. Agrokor se nakon desetogodišnjeg teškog i ustrajnog rada na sređivanju vlastitih robnih marki i njihovu pozicioniranju na domaćem tržištu, odlučio izaći na internacionalno tržite, kazao je Todorić. Napomenuo je kako koncern u inozemstvu već posjeduje nekoliko tvrtki, lani je izvezao robe u vrijednosti oko 100 milijuna maraka, no do sada nije bilo govora o ozbiljnijem izvoznom iskoraku i internacionalizaciji. Kupnjom tvornice u Čitluku i značajnim ulaganjem u proizvodnju sladoleda u BiH, a paralelno s tim i osvajanjem velikog dijela tamošnjeg tržišta, Ledu i Agrokoru omogućava se daljnja globalizacija poslovanja. Todorić je najavio kako će Agorokor kroz nekoliko idućih godina objaviti još neke slične poslovne poteze, a kazao je i to kako je ponosan i zbog podrške koju je ovom projektu dala međunarodna zajednica te na činjenicu da su ga podržale i hrvatska Vlada i Vlada Bosne i Hercegovine. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙