ZAGREB, 8. veljače (Hina) - Izgradnja različitih marketinških programa, grupiranje potrošača, upravljanje sadržajem, analiza poslovanja i izrada izvještaja, te vođenje narudžbi i dražbi, neke su od glavnih funkcija novog IBM-ovog
softvera WebSphere Commerce Suite. Najnovija, istodobno i najjača verzija tog računalnog programa bit će u prodaji krajem ovog mjeseca, objavljeno je iz tvrtke IBM Hrvatska.
ZAGREB, 8. veljače (Hina) - Izgradnja različitih marketinških
programa, grupiranje potrošača, upravljanje sadržajem, analiza
poslovanja i izrada izvještaja, te vođenje narudžbi i dražbi, neke
su od glavnih funkcija novog IBM-ovog softvera WebSphere Commerce
Suite. Najnovija, istodobno i najjača verzija tog računalnog
programa bit će u prodaji krajem ovog mjeseca, objavljeno je iz
tvrtke IBM Hrvatska.#L#
Taj se računalni program može lako integrirati u postojeće
operacijske sustave i procese, a kako ističu iz IBM-a, to je jedini
softver na tržištu koji pruža cjelovito rješenje svim kompanijama
bez obzira na stupanja razvijenosti njihovog poslovanja.
Korisnici njime mogu kreirati vlastite web aplikacije za vođenje
elektroničke trgovine, bilo da tvrtka tek prelazi na elektronički
način trgovanja, bilo da već ima razvijen taj način poslovanja.
S obzirom na statističke podatke o rastu elektroničkog poslovanja u
svijetu, putem kojeg je, primjerice, samo lani ostvaren profit od
111 milijardi američkih dolara, IBM smatra kako je važnost ovog
softverskog paketa za buduće elektroničko poslovanje više nego
značajna. Osobito ako se uzmu u obzir procjene kako će do 2003.
godine očekivani profit u elektroničkom trgovanju u svijetu
narasti na 1300 milijardi dolara.
(Hina) ggr ds
Računalna kompanija IBM najavila je krajem ovog mjeseca izlazak na
tržište softvera WebSphere Commerce Suite (Pro Edition) koji će
omogućiti njegovim korisnicima ulazak u