NEW YORK, 4. veljače (Hina/Reuters) - Ako mislite da će vas vaša ljubljena za Valentinovo ponuditi čokoladnim bombonima iz samo njezine bombonijere u obliku srca, ljuto se varate.
NEW YORK, 4. veljače (Hina/Reuters) - Ako mislite da će vas vaša
ljubljena za Valentinovo ponuditi čokoladnim bombonima iz samo
njezine bombonijere u obliku srca, ljuto se varate. #L#
Svaka četvrta Amerikanka priznaje da svoju bombonijeru ljubomorno
skriva od članova obitelji i prijatelja, a trećina žena čokoladne
bombone više voli jesti na samo, pokazala je anketa naručena za
Udrugu američkih proizvođača čokoladnih bombonijera.
Anketa je ispitala navike ljubitelja čokoladnih bombona: od toga
kako odlučuju koji će bombon najprije uzeti iz kutije do onoga što
rade s onima koji im se ne sviđaju.
Pokazalo se i to da 54 posto žena za čokoladnim bombonima žudi
poslijepodne, 16 posto Amerikanki tvrdi da ih čokoladni bomboni
"bacaju" u romantično raspoloženje, a 19 posto muškaraca poklanja
čokoladne bombonijere nadajući se da će za uzvrat dobiti "uslugu".
"Usluga" nije definirana u anketi.
Prema anketi, 51 posto Amerikanca pokušava po obliku pogoditi čime
su čokoladni bomboni punjeni, 35 posto to otkriva griznuvši svaki
bombon, a 31 posto pojede prvi bombon koji dotakne. No drugi
ispitanici nisu tako uredni, 18 posto ih, recimo, tvrdi da zagrebe
bombon ili ga bocne, a 14 posto pogleda čime je bombon punjen
prepolovivši ga.
Pa što onda naprave s bombonom koji neće pojesti? Svaki treći
ispitanik ga ponudi nekom drugom ili vrati u bombonijeru.
Anketa je pokazala da 31 posto Amerikanaca najviše voli bombone
punjene karamelom, 28 posto voli lješnjak, a 14 posto višnju. Samo 2
posto voli čokoladice punjene želeom.
Na kraju spomenimo da 51 posto Amerikanaca bombonijere poklanja
voljenoj osobi, a nekoliko proizvođača čokoladnih bombonijera
izvješćuje kako prodaja njihovih proizvoda na Valentinovo znatno
poraste jer ih većinom kupuju muškarci.
(Hina) car dgk