FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DAT ĆE VAM SRCE, ALI ČOKOLADU... NI SLUČAJNO

NEW YORK, 4. veljače (Hina/Reuters) - Ako mislite da će vas vaša ljubljena za Valentinovo ponuditi čokoladnim bombonima iz samo njezine bombonijere u obliku srca, ljuto se varate.
NEW YORK, 4. veljače (Hina/Reuters) - Ako mislite da će vas vaša ljubljena za Valentinovo ponuditi čokoladnim bombonima iz samo njezine bombonijere u obliku srca, ljuto se varate. #L# Svaka četvrta Amerikanka priznaje da svoju bombonijeru ljubomorno skriva od članova obitelji i prijatelja, a trećina žena čokoladne bombone više voli jesti na samo, pokazala je anketa naručena za Udrugu američkih proizvođača čokoladnih bombonijera. Anketa je ispitala navike ljubitelja čokoladnih bombona: od toga kako odlučuju koji će bombon najprije uzeti iz kutije do onoga što rade s onima koji im se ne sviđaju. Pokazalo se i to da 54 posto žena za čokoladnim bombonima žudi poslijepodne, 16 posto Amerikanki tvrdi da ih čokoladni bomboni "bacaju" u romantično raspoloženje, a 19 posto muškaraca poklanja čokoladne bombonijere nadajući se da će za uzvrat dobiti "uslugu". "Usluga" nije definirana u anketi. Prema anketi, 51 posto Amerikanca pokušava po obliku pogoditi čime su čokoladni bomboni punjeni, 35 posto to otkriva griznuvši svaki bombon, a 31 posto pojede prvi bombon koji dotakne. No drugi ispitanici nisu tako uredni, 18 posto ih, recimo, tvrdi da zagrebe bombon ili ga bocne, a 14 posto pogleda čime je bombon punjen prepolovivši ga. Pa što onda naprave s bombonom koji neće pojesti? Svaki treći ispitanik ga ponudi nekom drugom ili vrati u bombonijeru. Anketa je pokazala da 31 posto Amerikanaca najviše voli bombone punjene karamelom, 28 posto voli lješnjak, a 14 posto višnju. Samo 2 posto voli čokoladice punjene želeom. Na kraju spomenimo da 51 posto Amerikanaca bombonijere poklanja voljenoj osobi, a nekoliko proizvođača čokoladnih bombonijera izvješćuje kako prodaja njihovih proizvoda na Valentinovo znatno poraste jer ih većinom kupuju muškarci. (Hina) car dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙