ZAGREB, 29. siječnja (Hina) - Izborni stožer Stipe Mesića u današnjem je priopćenju predočio podatke o financiranju promidžbe predsjedničkih kandidata na HRT-u. Kampanja Stipe Mesića na HRT-u obuhvatila je 1726 sekundi emitiranja (što
je plaćeno 516.718 kuna s PDV-om), dok je kampanja Dražena Budiše obuhvatila više nego dvostruko, 3575 sekundi, iz čega slijedi da cijena Budišinih spotova mora biti najmanje dvostruko veća, kaže se u priopćenju.
ZAGREB, 29. siječnja (Hina) - Izborni stožer Stipe Mesića u
današnjem je priopćenju predočio podatke o financiranju promidžbe
predsjedničkih kandidata na HRT-u. Kampanja Stipe Mesića na HRT-u
obuhvatila je 1726 sekundi emitiranja (što je plaćeno 516.718 kuna
s PDV-om), dok je kampanja Dražena Budiše obuhvatila više nego
dvostruko, 3575 sekundi, iz čega slijedi da cijena Budišinih
spotova mora biti najmanje dvostruko veća, kaže se u priopćenju.
#L#
Tvrdnje Joze Radoša da je Mesić iznio neistine u kojima je Budišinu
visinu promidžbe udvostručio, a svoju višestruko umanjio time su se
pokazale dezinformacijama kojima se vrijeđa i protukandidat Mesić
i cijela hrvatska javnost, ističe se u priopćenju koje je potpisala
glasnogovornica izbornog stožera Stipe Mesića Vjera Šuman.
"Pozivamo gospodina Radoša da hrvatskoj javnosti objasni svoju
matematiku po kojoj je 1726 sekundi nekoliko puta više od 3575
sekundi, a time valjda i skuplje", stoji u priopćenju.
Također se navodi da su neistinite i tvrdnje da je 11. siječnja
nastalo zaduženje u medijima. Narudžbenice koje su datirane 11.
siječnja ne mogu se odnositi na unaprijed rezervirane termine
reklama, jer datum narudžbenice ne znači i datum nastanka dužničko
vjerovničkih odnosa dviju pravnih osoba, navodi se u priopćenju.
Mesićev izborni stožer pozvao je stožer Dražena Budiše da "u
interesu javnosti predoči podatke o financiranju svoje promidžbe,
a i precizne podatke od HRT-a koliko su platili za emitiranje
spotova".
(Hina) pp/bdj ln