FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VELJAK: DEMOKRATIČNOST ŠKOLSKOG SUSTAVA - POKAZATELJ DEMOKRATIČNOSTI DRUŠTVA

RIJEKA, 28. siječnja (Hina) - Voditelj hrvatske podružnice Europskog foruma za slobodu u odgoju Lino Veljak ustvrdio je danas kako je demokratičnost školskog sustava značajan i reprezentativan pokazatelj demokratičnosti društva u cjelini, na koju također može znatno utjecati.
RIJEKA, 28. siječnja (Hina) - Voditelj hrvatske podružnice Europskog foruma za slobodu u odgoju Lino Veljak ustvrdio je danas kako je demokratičnost školskog sustava značajan i reprezentativan pokazatelj demokratičnosti društva u cjelini, na koju također može znatno utjecati. #L# "Demokratičnost sustava odgoja i obrazovanja za Hrvatsku je svakako važna i sa stajališta integriranja u europske asocijacije", rekao je Veljak na tribini "Škola za 21. stoljeće" što ju je u Rijeci organizirala hrvatska podružnica Europskog foruma za slobodu u odgoju. Ustvrdio je da se demokratičnost školstva može postići afirmacijom načela depolitizacije, dezideologizacije i pluralizma, te poštivanja činjenica da škola postoji zbog učenika i da nastavnička profesija mora biti dostojanstvena. Projekt "Škola za 21. stoljeće" pokušat će definirati i istražiti probleme školstva u Hrvatskoj, otvoriti kritički dijalog o mogućim alternativnim rješenjima i rješenjima za zatečeno stanje, te senzibilizirati širu javnost za ovu problematiku. Kao krajnji cilj imamo prilagodbu hrvatskog školstva standardima europskih zemalja, kazao je Veljak. U okviru današnje tribine predstavljena je knjiga "Škola i vrijednosti" autorice Jasminke Ledić, u izdanju riječkoga Filozofskog fakulteta. (Hina) rž ln

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙