RIJEKA, 28. siječnja (Hina) - Voditelj hrvatske podružnice Europskog foruma za slobodu u odgoju Lino Veljak ustvrdio je danas kako je demokratičnost školskog sustava značajan i reprezentativan pokazatelj demokratičnosti društva u
cjelini, na koju također može znatno utjecati.
RIJEKA, 28. siječnja (Hina) - Voditelj hrvatske podružnice
Europskog foruma za slobodu u odgoju Lino Veljak ustvrdio je danas
kako je demokratičnost školskog sustava značajan i reprezentativan
pokazatelj demokratičnosti društva u cjelini, na koju također može
znatno utjecati. #L#
"Demokratičnost sustava odgoja i obrazovanja za Hrvatsku je
svakako važna i sa stajališta integriranja u europske
asocijacije", rekao je Veljak na tribini "Škola za 21. stoljeće"
što ju je u Rijeci organizirala hrvatska podružnica Europskog
foruma za slobodu u odgoju.
Ustvrdio je da se demokratičnost školstva može postići afirmacijom
načela depolitizacije, dezideologizacije i pluralizma, te
poštivanja činjenica da škola postoji zbog učenika i da nastavnička
profesija mora biti dostojanstvena.
Projekt "Škola za 21. stoljeće" pokušat će definirati i istražiti
probleme školstva u Hrvatskoj, otvoriti kritički dijalog o mogućim
alternativnim rješenjima i rješenjima za zatečeno stanje, te
senzibilizirati širu javnost za ovu problematiku. Kao krajnji cilj
imamo prilagodbu hrvatskog školstva standardima europskih
zemalja, kazao je Veljak.
U okviru današnje tribine predstavljena je knjiga "Škola i
vrijednosti" autorice Jasminke Ledić, u izdanju riječkoga
Filozofskog fakulteta.
(Hina) rž ln