FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

IZBORNI STOŽER SDP-HSLS: MESIĆ NASTAVLJA IZNOSITI NEISTINE

ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Izborni stožer SDP-HSLS ustvrdio je danas da predsjednički kandidat Stipe Mesić u svojim intervjuima Jutarnjem i Večernjem listu (25. siječnja), te na konferenciji za novinare (26. siječnja) nastavlja iznositi neistine o financiranju svoje, ali i kampanje Dražena Budiše.
ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Izborni stožer SDP-HSLS ustvrdio je danas da predsjednički kandidat Stipe Mesić u svojim intervjuima Jutarnjem i Večernjem listu (25. siječnja), te na konferenciji za novinare (26. siječnja) nastavlja iznositi neistine o financiranju svoje, ali i kampanje Dražena Budiše. #L# Stipe Mesić, koji izjavljuje da je na svoju TV kampanju potrošio 460 tisuća kuna, a Dražen Budiša 1,2 milijuna kuna, gotovo je udvostručio Budišine troškove, a svoje višestruko umanjio, tvrdi u današnjem priopćenju Izborni stožer Dražena Budiše. Ako sekunda spota u najskupljem terminu stoji 800 kuna, a spotovi Stipe Mesića vrtili su se puno duže od spotova Dražena Budiše, jasno je, ističe se u priopćenju, da Mesić govori neistine i o svojim troškovima TV kampanje. Kako bi se izbjegle daljnje manipulacije o troškovima kampanje predsjedničkih kandidata, Izborni stožer Dražena Budiše poziva Stipu Mesića da zajednički, prije drugog kruga izbora, javno predoče sve podatke o troškovima i imena donatora kampanje. Za Mesića bi to bio najbolji put da dokaže da iza njega ne stoje sumnjivi ljudi i novac sumnjiva podrijetla. U priopćenju se opovrgava i tvrdnja da je tvrtka "Klariko voće" ustupila svoje već plaćeno vrijeme u medijima za Mesićevu kampanju, jer narudžbenice "Klariko voća" nose datum od 11. siječnja, što znači, drže u Izbornom stožeru, da je riječ o narudžbama upravo za kampanju Stipe Mesića. (Hina) mvr gk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙