ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Izborni stožer SDP-HSLS ustvrdio je danas da predsjednički kandidat Stipe Mesić u svojim intervjuima Jutarnjem i Večernjem listu (25. siječnja), te na konferenciji za novinare (26. siječnja) nastavlja
iznositi neistine o financiranju svoje, ali i kampanje Dražena Budiše.
ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Izborni stožer SDP-HSLS ustvrdio je
danas da predsjednički kandidat Stipe Mesić u svojim intervjuima
Jutarnjem i Večernjem listu (25. siječnja), te na konferenciji za
novinare (26. siječnja) nastavlja iznositi neistine o financiranju
svoje, ali i kampanje Dražena Budiše. #L#
Stipe Mesić, koji izjavljuje da je na svoju TV kampanju potrošio 460
tisuća kuna, a Dražen Budiša 1,2 milijuna kuna, gotovo je
udvostručio Budišine troškove, a svoje višestruko umanjio, tvrdi u
današnjem priopćenju Izborni stožer Dražena Budiše.
Ako sekunda spota u najskupljem terminu stoji 800 kuna, a spotovi
Stipe Mesića vrtili su se puno duže od spotova Dražena Budiše, jasno
je, ističe se u priopćenju, da Mesić govori neistine i o svojim
troškovima TV kampanje.
Kako bi se izbjegle daljnje manipulacije o troškovima kampanje
predsjedničkih kandidata, Izborni stožer Dražena Budiše poziva
Stipu Mesića da zajednički, prije drugog kruga izbora, javno
predoče sve podatke o troškovima i imena donatora kampanje. Za
Mesića bi to bio najbolji put da dokaže da iza njega ne stoje
sumnjivi ljudi i novac sumnjiva podrijetla.
U priopćenju se opovrgava i tvrdnja da je tvrtka "Klariko voće"
ustupila svoje već plaćeno vrijeme u medijima za Mesićevu kampanju,
jer narudžbenice "Klariko voća" nose datum od 11. siječnja, što
znači, drže u Izbornom stožeru, da je riječ o narudžbama upravo za
kampanju Stipe Mesića.
(Hina) mvr gk