FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

IZLOŽBU MUO-A "HISTORICIZAM U HRVATSKOJ" I SPONZORI

ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - Izložba "Historicizam u Hrvatskoj" održat će se od 17. veljače do 20. svibnja u Muzeju za umjetnost i obrt (MUO). Financijska potpora opsežnih projekata poput toga nije značajna samo zbog ulaganja u hrvatsku kulturu, već i radi imagea poduzeća koja se na taj način u njih uključuju, rečeno je na današnjem sastanku predstavnika Muzeja i sponzora izložbe.
ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - Izložba "Historicizam u Hrvatskoj" održat će se od 17. veljače do 20. svibnja u Muzeju za umjetnost i obrt (MUO). Financijska potpora opsežnih projekata poput toga nije značajna samo zbog ulaganja u hrvatsku kulturu, već i radi imagea poduzeća koja se na taj način u njih uključuju, rečeno je na današnjem sastanku predstavnika Muzeja i sponzora izložbe.#L# "Historicizam u Hrvatskoj" najveći je projekt Muzeja kojim se, s 1400 izložaka, želi pokazati kakve su vrijednosti u Hrvatskoj nastajale u vrijeme historicizma u arhitekturi, slikarstvu, kiparstvu, književnosti i glazbi, napomenuo je ravnatelj MUO-a Vladimir Maleković. Kako je kazao, današnja slika Hrvatske izgledala bi potpuno drugačije da se "izbriše" ono što je tada izgrađeno: škole, sveučilišta, znanstveni instituti, kazališta. Istaknuvši da je projekt vrijedan milijun i šesto tisuća kuna, a da je Ministarstvo kulture za njega izdvojilo samo 90 tisuća kuna te da Ministarstvo turizma još nije pokazalo zanimanje za sudjelovanje, Maleković je potaknuo raspravu o ulozi sponzora u kulturi. Po njegovim riječima, izložba ima međunarodni značaj jer se na njoj pokazuje što su inozemni umjetnici stvorili u Hrvatskoj, te će se promovirati i u Italiji, Austriji, Mađarskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Bit će dostupna na CD-romu i Internetu. Taj promidžbeni dio također će u velikoj mjeri poduprijeti sponzori koji su već sudjelovali u različitim projektima MUO-a, kao što su VIP net, Zagrebačka banka, Lura, Europlakat-Proreklama, Olympus, Belupo i drugi. Predstavnici tih poduzeća složili su se da je kod sponzorstva najteže odabrati projekt u koji bi ulagali, no rekli su da ne sumnjaju u uspjeh izložbe MUO-a. Sponzoriranje kulturnih projekata djelomično poduzeća oslobađa poreza na dodanu vrijednost. Zaključili su kako bi trebalo puno više sudjelovati u sponzoriranju kulture nego dosad, kada je prednost imao sport. U ime Hrvatske radio-televizije, pokrovitelja koji snima film o projektu, Neda Ritz je napomenula da je u svijetu svaki takav doprinos kulturi čast, a kao primjer navela je slučaj jednog dobitnika Nobelove nagrade za medicinu, koji je sav novac od nagrade dao za obnovu Dresdenske crkve i za Židovski muzej. Sažetak razgovora današnjeg razgovora u Muzeju bit će sastavni dio filma "Historicizam u Hrvatskoj - iza kulisa" HRT-a, kojeg je autorica Lidija Gašparović. (Hina) ag ln

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙