DETROIT/STUTTGART, 12. siječnja (Hina) - Njemačko-američki koncern DaimlerChrysler tijekom prošle je godine prodao ukupno 1,08 milijuna putničkih automobila marki Mercedes-Benz i Smart. Objavljeno je iz tog koncerna na auto sajmu u
Detriotu u Sjedinjenim Američkim Državama(SAD), a poslovodstvo automobilskog giganta istaknulo je da je takva prodaja 17 posto veća u usporedbi s 1998.
DETROIT/STUTTGART, 12. siječnja (Hina) - Njemačko-američki
koncern DaimlerChrysler tijekom prošle je godine prodao ukupno
1,08 milijuna putničkih automobila marki Mercedes-Benz i Smart.
Objavljeno je iz tog koncerna na auto sajmu u Detriotu u Sjedinjenim
Američkim Državama(SAD), a poslovodstvo automobilskog giganta
istaknulo je da je takva prodaja 17 posto veća u usporedbi s
1998.#L#
Ukupna prodaja Mercedes-Benz i Smart putničkih automobila lani je u
Njemačkoj iznosila 16 posto više nego 1998., odnosno ukupno je
prodano 412 tisuća vozila, od kojih na male automobile marke Smart
otpada 37 tisuća. Uključujući i Njemačku, ukupno je u zemljama
Zapadne Europe prošle godine svoje kupce našlo 737 tisuća
automobila marki Mercedes-Benz i Smart, što je 17 posto više nego
godinu ranije.
Najveće i najvažnije tržište za Mercedes-Benz unutar koncerna
DaimlerChrysler poslije Njemačke, ponovno su bile SAD gdje je u
segmentu luksuznih automobila ostvarena prodaja od 189.437 vozila
ili 11 posto više nego godinu ranije, odnosno dvostruko više nego
prije tri godine.
(Hina) ggr ds