LUZERN, 11. siječnja (Hina/Reuters) - Međunarodna košarkaška federacija (FIBA) potpisala je ugovor s tvrtkom "ISL Worldwide", koja će joj biti marketinški i televizijski partner tijekom Europske lige u iduće četiri sezone. Prihod koji
će spomenuta tvrtka donijeti FIBA-i bit će većinom raspodijeljen na 24 kluba-sudionika Europske lige, s time da će visinu iznosa svakom od njih odlučivati kriteriji poput rezultatske uspješnosti, snage tržišta i vrijednost prava TV prijenosa. Predsjednik "ISL Worldwidea", Jean-Marie Weber, poslovni je korak svoje tvrtke objasnio željom da se "košarka nastavi razvijati, a Europska liga postane najvažnije dvoransko sportsko natjecanje u Europi."(Hina) iv iv
LUZERN, 11. siječnja (Hina/Reuters) - Međunarodna košarkaška
federacija (FIBA) potpisala je ugovor s tvrtkom "ISL Worldwide",
koja će joj biti marketinški i televizijski partner tijekom
Europske lige u iduće četiri sezone.
Prihod koji će spomenuta tvrtka donijeti FIBA-i bit će većinom
raspodijeljen na 24 kluba-sudionika Europske lige, s time da će
visinu iznosa svakom od njih odlučivati kriteriji poput
rezultatske uspješnosti, snage tržišta i vrijednost prava TV
prijenosa.
Predsjednik "ISL Worldwidea", Jean-Marie Weber, poslovni je
korak svoje tvrtke objasnio željom da se "košarka nastavi
razvijati, a Europska liga postane najvažnije dvoransko sportsko
natjecanje u Europi."
(Hina) iv iv