ZAGREB, 10. siječnja (Hina) - Na hrvatskom automobilskom tržištu francuski proizvođač automobila Renault prodao je u 1999. ukupno 5800 osobnih i lakih gospodarstvenih vozila. To je oko 10 posto tržišta, s čime su u Renaultu Hrvatska
zadovoljni, rekao je na današnjem susretu s novinarima generalni direktor tvrtke Jean Michele Sicre.
ZAGREB, 10. siječnja (Hina) - Na hrvatskom automobilskom tržištu
francuski proizvođač automobila Renault prodao je u 1999. ukupno
5800 osobnih i lakih gospodarstvenih vozila. To je oko 10 posto
tržišta, s čime su u Renaultu Hrvatska zadovoljni, rekao je na
današnjem susretu s novinarima generalni direktor tvrtke Jean
Michele Sicre.#L#
Smanjenje udjela s 12 posto u 1998. na 10 posto tržišta u prošloj
godini je očekivano i u sklopu planova, a u 2000., u kojoj Renault ne
namjerava predstaviti nove modele vozila i koju nazivaju
prijelaznom, očekuje se zadržanje tržišnog udjela na 10-ak posto.
Međutim, napomenuo je Sicre, pritom u Renaultu očekuju pad ukupne
prodaje automobila na hrvatskom tržištu, na kojem će se, po
Renaultovoj procjeni, prodati 53.000 vozila. Renaultov plan je
biti i ostati jedna od tri vodeće marke automobila na hrvatskom
tržištu, zaključio je Sicre.
Poslovna 2000. bit će godina profilacije imidža Renaulta i jačanja
tržišne marke, sa strukturom prodaje jačih, snažnijih vozila višeg
ranga. Odmicanje od sadašnjeg imidža, odustajanje od ponude uz
sniženja i diskont, novi slogan i korporativno predstavljanje,
odrednice su promjena, pri čemu Sicre ostavlja mogućnost da zbog
toga izgube i dio tržišta na kratko vrijeme. Ujedno je izvijestio da
od 1. ožujka u Renaultu Hrvatsku, sukladno novom smjeru poslovanja,
stupaju na snagu reorganizacijske promjene.
Već u 2001. Renault će, najavljeno je, predstaviti četiri nova
modela - Avantime, nove Lagunu, Safrane i Espace.
Jedna od promjena je odvajanje od Volva, koji će nastupati
samostalno, a u tijeku 2000. odvojit će se iz prodajne mreže
Renaultovih ovlaštenih trgovaca.
(Hina) db ds