ZAGREB, 8. siječnja (Hina) - Cilj predizborne kampanje Dražena Budiše jest ostvariti pune promjene u Hrvatskoj njegovim izborom za predsjednika države, rekao je danas Jozo Radoš, član izbornog stožera.
ZAGREB, 8. siječnja (Hina) - Cilj predizborne kampanje Dražena
Budiše jest ostvariti pune promjene u Hrvatskoj njegovim izborom za
predsjednika države, rekao je danas Jozo Radoš, član izbornog
stožera.#L#
Radoš je najavio da će Budiša, predsjednički kandidat pobjedničke
koalicije SDP-a i HSLS-a na parlamentarnim izborima, obići
stotinjak gradova i mjesta u unajmljenom autobusu na kat. Kampanja
će biti skromna, neposredna i jednostavna, rekao je.
"Kampanja ima za cilj ostvariti pune promjene u Hrvatskoj, a za to
je uvjet upravo izbor Dražena Budiše za predsjednika", rekao je
Radoš na konferenciji za novinstvo.
Ponovio je kako koalicija očekuje da Budiša pobijedi već u prvom
krugu, pozvavši građane da predsjedničke izbore shvate jednako
ozbiljno kao i parlamentarne.
U Budišinu kampanju bit će utrošeno milijun kuna, a u izbornom
stožeru su uvjereni da će pola toga iznosa namaknuti iz državnog
proračuna, s obzirom da je po 500 tisuća kuna osigurano za svakog
kandidata s najmanje 10 posto osvojenih glasova.
Autobusom, obljepljenim predizbornim plakatima, Budiša kani obići
cijelu Hrvatsku i neposredno razgovarati s građanima, a u Osijeku,
Rijeci, Splitu i Zagrebu održat će i velike predizborne skupove.
Na televiziji i radiju prikazivat će se po jedan predizborni spot, a
Budiša će svakoga dana iz autobusa pola sata razgovarati s biračima
i putem Interneta.
Budišina kampanja počinje u utorak, 11. siječnja, obilaskom
sjevernih krajeva zemlje.
Sličnu predizbornu kampanju vodio je Zdravko Tomac, sada šef
Budišina izbornog stožera, koji je, kao predsjednički kandidat na
izborima 1997., Hrvatsku obilazio kombijem.
(Hina) vl gk