FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:PROSJEČNA OCJENA SOLVENTNOSTI U PROSINCU NEŠTO LOŠIJA

ZAGREB, 7. siječnja (Hina) - Prosječna ocjena solventnosti ispitanih hrvatskih tvrtki bila je u prosincu nešto lošija u odnosu na mjesec ranije, tj. iznosila je 441,5981 bod. Niti jedna kategorija tvrtki i dalje nije dobila zadovoljavajuću ocjenu (300 bodova i manje), objavila je zagrebačka tvrtka Intercredit koja se bavi ispitivanjem boniteta i naplatom potraživanja u Hrvatskoj i inozemstvu.
ZAGREB, 7. siječnja (Hina) - Prosječna ocjena solventnosti ispitanih hrvatskih tvrtki bila je u prosincu nešto lošija u odnosu na mjesec ranije, tj. iznosila je 441,5981 bod. Niti jedna kategorija tvrtki i dalje nije dobila zadovoljavajuću ocjenu (300 bodova i manje), objavila je zagrebačka tvrtka Intercredit koja se bavi ispitivanjem boniteta i naplatom potraživanja u Hrvatskoj i inozemstvu.#L# Kako ističu iz Intercredita, takva slaba ocjena solventnosti i dalje označava kritičnu financijsku situaciju u većini tvrtki u Hrvatskoj. Prema njihovom mišljenju sve veći broj inozemnih partnera mijenja svoje distributere u Hrvatskoj radi teškoća te neredovitog plaćanja robe, a i dalje su prisutni problemi oko dobivanja relevantnih podataka za procjenu boniteta obrtnika. Dijeleći tvrtke prema djelatnostima najbolje su u prosincu, prema Intercreditu, ocijenjene trgovačke tvrtke s 439,9313 bodova, slijede ih tvrtke uslužnih djelatnosti s ocjenom od 443,8936 bodova, dok su proizvodna poduzeća ocijenjena najslabije - s 446,7762 boda. Prema veličini, najbolju su ocjenu u prošlogodišnjem prosincu dobile male tvrtke - 440,0215 bodova, nakon njih slijede velike tvrtke s 443,3286 bodova, dok su najlošiju ocjenu dobile tvrtke srednje veličine - 447,4833 boda. Najviše je naručitelja za Intercreditove bonitete u prosincu zabilježeno iz Austrije - 44 posto, slijede ih njemački klijenti na koje otpada 19,1 posto, dok su treći po broju traženih boniteta bile francuske tvrtke - 18,0 posto. Intercredit je tijekom prošlog mjeseca imao neznatno manji obim poslova na naplati potraživanja, no plaćanja su osobito stagnirala tijekom božićnih i novogodišnjih praznika, što je bilo i za očekivati, napominju iz te tvrtke. Promatrano prema ukupnom broju zaprimljenih slučajeva, Intercredit najviše predmeta vodi protiv tvrtki trgovačke djelatnosti - 53,36 posto, zatim ih slijede proizvodne tvrtke protiv kojih se vodi 31,52 posto predmeta, dok su najsolidnija u plaćanju uslužna poduzeća na koje otpadaju ostali slučajevi. (Hina) ggr ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙