NEW YORK, 27. prosinca (Hina/Reuters) - Na web stranicama jednog od najpoznatijih svjetskih Internet portala Yahoo! ove je godine u predbožićnom trgovanju ostvaren čak 86 posto veći promet nego lani.
NEW YORK, 27. prosinca (Hina/Reuters) - Na web stranicama jednog od
najpoznatijih svjetskih Internet portala Yahoo! ove je godine u
predbožićnom trgovanju ostvaren čak 86 posto veći promet nego
lani.#L#
Korisnici usluga Yahoo-a, naime, u četvrtom su tromjesečju ove
godine kupujući putem njihovih stranica potrošili čak 10,3
milijarde američkih dolara, na što je ponajviše utjecao niz
sniženja i posebnih ponuda za razne proizvode, koje se putem Yahoo-
a nude.
Za razliku od drugih Internet-prodavaonica, poput Amazon.com-a,
Yahoo nema svoje 'trgovine', već putem svojih stranica omogućava
pristup do više od 10.000 on-line trgovaca, a sebi zadržava
postotak od ostvarenog prometa.
Prema podacima iz Yahoo-a, najprodavaniji proizvodi u razdoblju od
23. studenog do 24. prosinca - u doba predbožićnog shoppinga, bili
su konzole za video igre, digitalne kamere, prijenosna računala,
igračke i odjeća.
(Hina) rub vm