FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BOŽIĆNO DRVCE I DALJE UKORIJENJENO U EUROPSKIM DOMAĆINSTVIMA

PARIZ, 19. prosinca (Hina/AFP) - Bor ostaje kraljem božićnih i novogodišnjih blagdana i njegova popularnost ne opada u europskim domaćinstvima, gdje se njeguju tradicija i običaji.
PARIZ, 19. prosinca (Hina/AFP) - Bor ostaje kraljem božićnih i novogodišnjih blagdana i njegova popularnost ne opada u europskim domaćinstvima, gdje se njeguju tradicija i običaji. #L# Simbol Božića, drvce okićeno svijećama, ukrasnim trakama i kuglicama ukrašava svako drugo domaćinstvo u sjevernim krajevima Europe te svako treće u Francuskoj. U Europi se svake godine prigodom božićnih i novogodišnjih blagdana proda 50 milijuna jelki, navodi predsjednik francuske Udruge za zaštitu prirodnih božićnih drvaca Frederic Naudet. Glavni potrošač je Njemačka s 15 milijuna božićnih drvaca, a slijede V. Britanija i Francuska, dodaje Naudet. Prigodom blagdana više od 6 milijuna francuskih obitelji kupuje božićno drvce: 2000. godine brojka je dosegla 5,4 milijuna prirodnih jelki i 1,1 milijun umjetnih, pri čemu je ostvarena dobit od 95,13 milijuna eura. Među drvcima je najpopularnija jela zbog mirisa koji budi sjećanje na sretne dane djetinjstva te zbog skladne građe. Jedina joj je mana što na sobnoj temperaturi brzo gubi iglice. Tradicija božićnih jelki potječe iz 16. stoljeća iz francuske pokrajine Alsace. U 17. stoljeću jelku se kitilo orahovim ljuskama punjenim uljem. Širenje tradicije svijetom započelo je u 19. stoljeću pod utjecajem migranata iz pokrajine Alsace-Lorraine. (Hina) dš bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙