ZAGREB, 18. prosinca (Hina) - Raiffeisen mirovinski fond ima najpoznatije ime i najučinkovitiju reklamnu kampanju među obveznim mirovinskim fondovima, pokazuju rezultati ankete GfK Centra za istraživanje tržišta.
ZAGREB, 18. prosinca (Hina) - Raiffeisen mirovinski fond ima
najpoznatije ime i najučinkovitiju reklamnu kampanju među obveznim
mirovinskim fondovima, pokazuju rezultati ankete GfK Centra za
istraživanje tržišta.#L#
Od 1.005 ispitanika 97 posto čulo je za taj fond, a 85 posto ih je
zamijetilo njegovu reklamnu kampanju, pokazuju rezultati
telefonske ankete provedene na reprezentativnom uzorku aktivnih
osiguranika krajem studenoga i početkom prosinca.
Po prepoznatljivosti imena slijede PBZ Croatia osiguranje s 95
posto, Helios s 92 posto, AZ fond s 89 posto, Erste fond s 80 posto,
Plavi fond sa 77 posto, HA 1 sa 43 posto, te Zlatna vrata sa samo
sedam posto prepoznatljivosti.
GfK rezultate ankete objašnjava time što su neki fondovi, poput
Helios ili Erste fonda, ostavili staro ime, za razliku od AZ fonda
čije je ime manje poznato osiguranicima, iako se radi o fondu dobro
poznatih suosnivača, Zagrebačke banke i Allianz osiguranja.
Anketa je pokazala da trećina osiguranika između 40 i 50 godina,
koji mogu birati hoće li ući u drugi stup, namjerava ostati u starom
sustavu mirovinskog osiguranja.
Oni koji će se učlaniti u obvezne mirovinske fondove najviše
preferiraju AZ, Raiffeisen i PBZ Croatia mirovinske fondove.
Po rezultatima ankete, većina ih to namjerava učiniti tijekom
prosinca 2001. i siječnja iduće godine.
GfK Centar za istraživanje tržišta dio je GfK Grupe, međunarodnog
instituta koji okuplja više od 100 istraživačkih centara u 42
zemlje svijeta.
(Hina) pp/bcav md