STOCKHOLM, 13. prosinca (Hina/Reuters) - Najveći svjetski trgovac odjećom, švedski Hennes&Mauritz (H&M) u studenom je zabilježio snažan, 20-postotni porast prodaje, usprkos padu prodaje u SAD-u.
STOCKHOLM, 13. prosinca (Hina/Reuters) - Najveći svjetski trgovac
odjećom, švedski Hennes&Mauritz (H&M) u studenom je zabilježio
snažan, 20-postotni porast prodaje, usprkos padu prodaje u SAD-
u.#L#
Na američkom tržištu, naime, H&M bilježi 10 do 12-postotni pad
prodaje, a u kompaniji procjenjuju da je to izravna posljedica
nesigurnosti američkih potrošača nakon 11. rujna.
Analitičari, koji su očekivani nešto veći postotak rasta, ipak drže
da je ostvarena prodaja vrlo dobra, obzirom na trenutno stanje u
svjetskoj maloprodaji koja je pod pritiskom slabljenja
gospodarskog rasta.
Da je riječ o povoljnim podacima, govori i nedavno objavljeno
izvješće kompanije GAP, H&M-ovog najvećeg konkurenta na američkom
tržištu, koje najavljuje rast gubitaka. Također, H&M-ov najveći
konkurent na domaćem tržištu, švedski JC objavio je ovog tjedna
kako je u studenom ostvario tek neznatni, 1,4-postotni rast
prodaje.
(Hina) rub sbo