HR-STATISTIKA-Gospodarski pokazatelji PORASTAO PROMET U TRGOVINI NA MALO PORASTAO PROMET U TRGOVINI NA MALO Ukupan promet svih poduzeća/trgovačkih društava kojima je trgovina na malo ili prodaja, održavanje i popravci motornih vozila
pretežna djelatnost u listopadu je nominalno porastao 3,4 posto, a realno za 3,5 posto u odnosu na rujan, objavio je Državni zavod za statistiku. U odnosu na listopad prošle godine taj je promet nominalno veći za 6,9 posto, a realno za 5,3 posto. Promet od trgovine na malo što ga ostvaruju sva poduzeća/trgovačka društva koja se bave tom djelatnošću, bez obzira na pretežnu djelatnost, u listopadu je prema mjesecu ranije nominalno porastao 1,4 posto, a realno 1,5 posto. U prvih pak deset ovogodišnjih mjeseci taj je promet nominalno veći 15,5 posto te realno 10,4 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Najveći je promet u listopadu ostvaren u trgovini na malo motornim gorivima i mazivima, za 34,4 posto prema istom mjesecu lani te u trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama, za 22,4 posto. Promet u trgovini hranom, pićima i duhanskim proizvodima u specijaliziranim je prodavaonicama u spomenutom razdoblju smanjen 6,1 posto.
PORASTAO PROMET U TRGOVINI NA MALO
Ukupan promet svih poduzeća/trgovačkih društava kojima je trgovina
na malo ili prodaja, održavanje i popravci motornih vozila pretežna
djelatnost u listopadu je nominalno porastao 3,4 posto, a realno za
3,5 posto u odnosu na rujan, objavio je Državni zavod za statistiku.
U odnosu na listopad prošle godine taj je promet nominalno veći za
6,9 posto, a realno za 5,3 posto. Promet od trgovine na malo što ga
ostvaruju sva poduzeća/trgovačka društva koja se bave tom
djelatnošću, bez obzira na pretežnu djelatnost, u listopadu je
prema mjesecu ranije nominalno porastao 1,4 posto, a realno 1,5
posto. U prvih pak deset ovogodišnjih mjeseci taj je promet
nominalno veći 15,5 posto te realno 10,4 posto u odnosu na isto
lanjsko razdoblje. Najveći je promet u listopadu ostvaren u
trgovini na malo motornim gorivima i mazivima, za 34,4 posto prema
istom mjesecu lani te u trgovini na malo u nespecijaliziranim
prodavaonicama, za 22,4 posto. Promet u trgovini hranom, pićima i
duhanskim proizvodima u specijaliziranim je prodavaonicama u
spomenutom razdoblju smanjen 6,1 posto.