FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GSS: STRUČNJACI OČEKUJU MANJE ULAGANJA U OGLAŠAVANJE

LONDON, 4. prosinca (Hina/Reuters) - Ove će godine u svijetu biti potrošeno 5,8 posto manje novca na oglašavanje nego u 2000., a pad te vrste potrošnje nastavit će se dobrim dijelom i iduće godine, pokazalo je istraživanje britanske kuće Zenith Optimedia.
LONDON, 4. prosinca (Hina/Reuters) - Ove će godine u svijetu biti potrošeno 5,8 posto manje novca na oglašavanje nego u 2000., a pad te vrste potrošnje nastavit će se dobrim dijelom i iduće godine, pokazalo je istraživanje britanske kuće Zenith Optimedia.#L# Iduće godine kompanije širom svijeta u svoje reklamiranje utrošit će 1,3 posto manje sredstava nego 2001. Tako će dvogodišnji trend smanjivanja troškova oglašavanja, prema izvješću Zenith Optimedia, biti snažniji i od onog posljednjeg, zabilježenog početkom 1990-tih. Ipak, u izvješću se naglašava kako se oporavak treba očekivati pri kraju iduće godine. Na trenutno stanje na tržištu, kaže se u izvješću, utjecalo je usporavanje rasta globalnog gospodarstva, posebice nakon 11. rujna, ali i propast brojnih Internet tvrtki, čiji je poslovni 'boom' 2000. znatno povisio ulaganja u reklamu. Najviše se kriza u oglašavanju osjeća u SAD, i inače najvećem svjetskom tržištu za tu vrstu usluga. U Zenith Optimediji očekuju da će pad ulaganja u oglašavanje u toj zemlji potrajati barem tri godine, a potpuni se oporavak ne treba očekivati prije 2004. U SAD-u bi se, prema njihovim podacima, ove godine u reklamiranje trebalo uložiti 8,7 posto manje nego lani, dok bi pad u 2002. trebao iznositi 3,5 posto, a u 2003. oko 0,3 posto. Izvješće Zenith Optimedije analitičari uglavnom drže kao jedan od najpouzdanijih očekivanja budućih aktivnosti u sektoru oglašavanja. Ono za iduću godinu predviđa da će najveći pad troškova za reklamiranje zabilježiti Internet, telekom i financijske kompanije te tvrtke koje se bave posredovanjem u zapošljavanju. 'Svjetlu budućnost' onima koji objavljuju reklamne oglase za turistički, rekreativni i sportski sektor, pak, trebali bi donijeti Svjetsko nogometno prvenstvo i Olimpijske igre. (Hina) rub sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙