FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKA MARKETINŠKA TVRTKA OSVOJILA TRI NAGRADE NA FESTIVALU U MOSKVI

ZAGREB, 30. studenoga (Hina) - Hrvatska marketinška tvrtka Lowe Lintas Digitel dobila je na 11. International Advertising Festivalu u Moskvi dvije prve i jednu drugu nagradu u kategoriji novinskog oglasa.
ZAGREB, 30. studenoga (Hina) - Hrvatska marketinška tvrtka Lowe Lintas Digitel dobila je na 11. International Advertising Festivalu u Moskvi dvije prve i jednu drugu nagradu u kategoriji novinskog oglasa. #L# Lowe Lintas Digtel dobio je prvu nagradu u kategoriji oglasa pića, za Heineken-Legs, i u kategoriji kozmetika, za NLK Piercing- Tomato. Drugu je nagradu dobio za oglas u kategoriji usluge, za Htcronet-Coverage. U finalu su se našle još dvije prijave iz Lowe Lintas Digitela: HT tel and HT hinet. Festival je primio više od 1000 prijava iz 40 zemalja, uključujući Njemačku, Francusku, Italiju, Belgiju, Španjolsku, Finsku, Dansku, Australiju, Japan i SAD. Zajedno s Young&Rubicamom iz Praga, hrvatska je agencija Lowe Lintas Digitel najnagrađenija agencija u kategoriji novinski oglas na ovogodišnjem festivalu, kaže se u priopćenju koje je danas objavilo Društvo za komunikacijski menadžment "Premisa". Grand prix za tisak dobio je D'Arcy Torino-Italija za reklamu za Chapmion sportswear. Tijekom festivala Dario Vince, izvršni kreativni direktor u Lowe Lintas Digitelu, održao je master class prezentaciju o kreativnosti i učinovitosti u novinskom oglašavanju. Ta je agencija pobijedila i na hrvatskom nacionalnom festivalu Festo 2001, a na London International Advertising Awardsu, jednom od najprestižnijih festivala na svijetu, ušla je u finale. (Hina) pp jn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙