ZAGREB, 30. studenoga (Hina) - Hrvatska marketinška tvrtka Lowe Lintas Digitel dobila je na 11. International Advertising Festivalu u Moskvi dvije prve i jednu drugu nagradu u kategoriji novinskog oglasa.
ZAGREB, 30. studenoga (Hina) - Hrvatska marketinška tvrtka Lowe
Lintas Digitel dobila je na 11. International Advertising
Festivalu u Moskvi dvije prve i jednu drugu nagradu u kategoriji
novinskog oglasa. #L#
Lowe Lintas Digtel dobio je prvu nagradu u kategoriji oglasa pića,
za Heineken-Legs, i u kategoriji kozmetika, za NLK Piercing-
Tomato. Drugu je nagradu dobio za oglas u kategoriji usluge, za
Htcronet-Coverage.
U finalu su se našle još dvije prijave iz Lowe Lintas Digitela: HT
tel and HT hinet.
Festival je primio više od 1000 prijava iz 40 zemalja, uključujući
Njemačku, Francusku, Italiju, Belgiju, Španjolsku, Finsku,
Dansku, Australiju, Japan i SAD.
Zajedno s Young&Rubicamom iz Praga, hrvatska je agencija Lowe
Lintas Digitel najnagrađenija agencija u kategoriji novinski oglas
na ovogodišnjem festivalu, kaže se u priopćenju koje je danas
objavilo Društvo za komunikacijski menadžment "Premisa".
Grand prix za tisak dobio je D'Arcy Torino-Italija za reklamu za
Chapmion sportswear.
Tijekom festivala Dario Vince, izvršni kreativni direktor u Lowe
Lintas Digitelu, održao je master class prezentaciju o
kreativnosti i učinovitosti u novinskom oglašavanju.
Ta je agencija pobijedila i na hrvatskom nacionalnom festivalu
Festo 2001, a na London International Advertising Awardsu, jednom
od najprestižnijih festivala na svijetu, ušla je u finale.
(Hina) pp jn