BEOGRAD, 26. studenoga (Hina/STA) - Srpski potrošači najradije bi kupovali proizvode iz država Europske Unije (52 posto ispitanih), Srbije (46 posto), Slovenije (41 posto) te Sjedinjenih Američkih Država (35 posto), rezultati su
istraživanja javnog mišljenja koje su proveli beogradski centar za marketinška istraživanja Marten Board International te dnevni list Blic.
BEOGRAD, 26. studenoga (Hina/STA) - Srpski potrošači najradije bi
kupovali proizvode iz država Europske Unije (52 posto ispitanih),
Srbije (46 posto), Slovenije (41 posto) te Sjedinjenih Američkih
Država (35 posto), rezultati su istraživanja javnog mišljenja koje
su proveli beogradski centar za marketinška istraživanja Marten
Board International te dnevni list Blic. #L#
Rezultati istraživanja provedenog sredinom studenoga, u koje je
bilo uključeno 604 punoljetna građana Srbije (bez Kosova),
pokazuju da su ispitanici najmanje naklonjeni hrvatskim
proizvodima, koje bi kupovalo tek njih 19 posto.
Svega 9 posto ispitanika ne bi kupovalo proizvode iz EU i Srbije.
Slovenske proizvode, pak, ne bi kupovalo 12 posto ispitanih,
hrvatske 30 posto, a američke 20 posto.
Da je na srpskom tržištu zastupljeno dovoljno uvoznih proizvoda
smatra 41 posto ispitanih, 17 smatra da ih je previše, a 32 posto da
ih je premalo.
U skladu s time i odgovori su na pitanje o nužnosti promjena u
politici uvoza: 36 posto ispitanih zauzima se za povećanje uvoza, a
20 posto za njegovo ograničavanje.
(Hina) sbo rub