ZAGREB, 16. studenoga (Hina) - Kontakt industrija odnosno komunikacija između davatelja i korisnika pojedinih usluga u gospodarstvu u cijelom je svijetu u sve većem zamahu zbog sve bržeg razvoja novih tehnologija koje posebno u
segmentu telekomunikacija svakodnevno donose novosti u komuniciranju s klijentima, kazao je danas na otvorenju 4. hrvatske konferencije o Call centrima direktor prodaje Zagrebačke banke Miho Pitarević.
ZAGREB, 16. studenoga (Hina) - Kontakt industrija odnosno
komunikacija između davatelja i korisnika pojedinih usluga u
gospodarstvu u cijelom je svijetu u sve većem zamahu zbog sve bržeg
razvoja novih tehnologija koje posebno u segmentu telekomunikacija
svakodnevno donose novosti u komuniciranju s klijentima, kazao je
danas na otvorenju 4. hrvatske konferencije o Call centrima
direktor prodaje Zagrebačke banke Miho Pitarević.#L#
Konferencija o Call centrima, koja se održava u sklopu sajma INFO na
Zagrebačkom velesajmu, prikazat će najnovija dostignuća iz
područja komunikacije s klijentima i to s područja bankarstva,
telekomunikacija i informatike, u kojima je taj segment
najzastupljeniji, rekao je Pitarević.
Iskustva iz svijeta na konferenciji je prezentirao jedan od
direktora američke telekomunikacijske tvrtke AVAYA John Van Der
Linde koji je kazao kako se u svijetu sve više građana koristi
telefonskim komuniciranjem sa predstavnicima vlasti i pojedinih
tvrtki čije usluge koriste. U tom smislu svaka tvrtka treba
organizirati tzv. interaktivni odnos s klijentom kako bi privukla
što više korisnika, dodao je Linde. Posebno je naglasio da samo
kompanije koje imaju dobar odnos s klijentima mogu računati na rast
i uspješan razvoj.
Na 4. hrvatskoj konferenciji o Call centrima prisutno je oko 200
sudionika iz gotovo svih hrvatskih banaka, kao i predstavnici
telekomunikacijskih i informatičkih tvrtki i drugih.
Organizatori Konferencije su Zagrebačka banka, hrvatsko
predstavništvo tvrtke AVAYA te Zagrebački velesajam.
(HIna) tam ds