FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KONTAKT INDUSTRIJA I CALL CENTRI SVE VAŽNIJI U KOMUNIKACIJI TVRTKE-KLIJENTI

ZAGREB, 16. studenoga (Hina) - Kontakt industrija odnosno komunikacija između davatelja i korisnika pojedinih usluga u gospodarstvu u cijelom je svijetu u sve većem zamahu zbog sve bržeg razvoja novih tehnologija koje posebno u segmentu telekomunikacija svakodnevno donose novosti u komuniciranju s klijentima, kazao je danas na otvorenju 4. hrvatske konferencije o Call centrima direktor prodaje Zagrebačke banke Miho Pitarević.
ZAGREB, 16. studenoga (Hina) - Kontakt industrija odnosno komunikacija između davatelja i korisnika pojedinih usluga u gospodarstvu u cijelom je svijetu u sve većem zamahu zbog sve bržeg razvoja novih tehnologija koje posebno u segmentu telekomunikacija svakodnevno donose novosti u komuniciranju s klijentima, kazao je danas na otvorenju 4. hrvatske konferencije o Call centrima direktor prodaje Zagrebačke banke Miho Pitarević.#L# Konferencija o Call centrima, koja se održava u sklopu sajma INFO na Zagrebačkom velesajmu, prikazat će najnovija dostignuća iz područja komunikacije s klijentima i to s područja bankarstva, telekomunikacija i informatike, u kojima je taj segment najzastupljeniji, rekao je Pitarević. Iskustva iz svijeta na konferenciji je prezentirao jedan od direktora američke telekomunikacijske tvrtke AVAYA John Van Der Linde koji je kazao kako se u svijetu sve više građana koristi telefonskim komuniciranjem sa predstavnicima vlasti i pojedinih tvrtki čije usluge koriste. U tom smislu svaka tvrtka treba organizirati tzv. interaktivni odnos s klijentom kako bi privukla što više korisnika, dodao je Linde. Posebno je naglasio da samo kompanije koje imaju dobar odnos s klijentima mogu računati na rast i uspješan razvoj. Na 4. hrvatskoj konferenciji o Call centrima prisutno je oko 200 sudionika iz gotovo svih hrvatskih banaka, kao i predstavnici telekomunikacijskih i informatičkih tvrtki i drugih. Organizatori Konferencije su Zagrebačka banka, hrvatsko predstavništvo tvrtke AVAYA te Zagrebački velesajam. (HIna) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙