FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KS: POŠAST HARRYJA POTTERA OD PETKA NA AMERIČKIM VELIKIM EKRANIMA

LOS ANGELES, 14. studenoga (Hina/AFP) - Film "Harry Potter i kamen mudraca" počinje se u petak prikazivati u kinima u SAD-u, a filmski studio Warner Bros nada se oboriti rekord gledanosti za prvi tjedan prikazivanja, dok su već stotine tisuća ulaznica prodane unaprijed.
LOS ANGELES, 14. studenoga (Hina/AFP) - Film "Harry Potter i kamen mudraca" počinje se u petak prikazivati u kinima u SAD-u, a filmski studio Warner Bros nada se oboriti rekord gledanosti za prvi tjedan prikazivanja, dok su već stotine tisuća ulaznica prodane unaprijed. #L# Zasnovan na prvom nastavku dogodovština malog čarobnjaka, britanske spisateljice Joanne Kathleen Rowling, film koji je koštao 125 milijuna dolara, počet će se prikazivati 16. studenoga u više od 3400 američkih kinodvorana. "Moguće je da film postane najgledaniji u filmskoj povijesti", izjavila je Dana Haris, novinarka specijalizirana za studije Warner. To mišljenje dijeli John Singh, glasnogovornik tvrtke za prodaju filmskih ulaznica Fandango koja je zabilježila desetke tisuća rezervacija tjedan dana prije premijere filma. "Tim ritmom možemo očekivati najbolju premijeru u povijesti filma", rekao je on. Adaptacija cjelokupne sage na velikom ekranu mogla bi postati zlatna koka filmske industrije, posebice zahvaljujući proizvodima vezanima uz film koji donose milijune dolara zarade i dodaju se prihodima od filma. No, nakon razočaranja uzrokovana "Pearl Harborom", smatranim Warnerovim neuspjehom usprkos 200 milijuna dolara prihoda, dužnosnici studija postali su oprezni u svojim izjavama. "Nesklon sam ideji prikazivanja naših očekivanja u brojkama", izjavio je Alan Horn, predsjednik studija koji već mjesecima radi na divovskoj reklamnoj kampanji. No, po mišljenju Gordona Hodgea, analitičara tvrtke Thomas Weisel Partners, saga u sedam epizoda o malom čarobnjaku zelenih očiju i okruglih naočala mogla bi "proizvesti deset milijardi dolara prihoda i oko dvije milijarde dolara zarade za AOL Time Warner, od čega 300 milijuna dolara u sljedećih 12 mjeseci". Film bi trebao oduševiti mlade obožavatelje malog čarobnjaka. Neki privilegirani, koji su već prisustvovali svjetskoj pretpremijeri 4. studenoga u Londonu, već su prenijeli svoje oduševljenje. Prevedena na 40 jezika, četiri sveska dogodovština Harryja Pottera izašlih do danas prodana su u 100 milijuna primjeraka u 200 zemalja i djeca iz čitavog svijeta razmjenjuju sličice s njegovim likom, pišu olovkama s natpisom Harry Potter i spavaju na jastučnicama koje ga predstavljaju. Zbog preciznosti s kojom djeca znaju do u najmanje detalje priču o svojem junaku, filmska adaptacija je bila posebno teška, objašnjava redatelj filma Chris Columbus koji je već režirao uspješnice poput "Tatice u suknji" s Robinom Williamsom u glavnoj ulozi. "Ljudi neće ništa propustiti. Sačuvali smo 95 posto velikih trenutaka u knjizi", rekao je on u interviewu tjedniku Entertainment Weekly. Tipično britanski karakter priče također je sačuvan i to zahvaljujući naporima same autorice, u bojazni da će Hollywood snimiti bezdušnu verziju njezina djela. Tako, usprkos ekskluzivnom sporazumu Warnera i Coca-Cole koja je investirala 150 milijuna dolara u film, spisateljica je uspjela postići da se nijedna boca slavnog pića ne pojavi u filmu. (Hina) bnš bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙