ZAGREB, 13. studenoga (Hina) - Reklamni oglasi tvrtaka "Drydena" i "Paam Auta", zastupnika autoguma "kumho" za Hrvatsku, u kojima gola žena položajem sugerira prilagodljivost svakoj podlozi, ispod je svake civilizacijske razine,
smatra predsjednica saborskog Odbora za ravnopravnost spolova Gordana Sobol.
ZAGREB, 13. studenoga (Hina) - Reklamni oglasi tvrtaka "Drydena" i
"Paam Auta", zastupnika autoguma "kumho" za Hrvatsku, u kojima gola
žena položajem sugerira prilagodljivost svakoj podlozi, ispod je
svake civilizacijske razine, smatra predsjednica saborskog Odbora
za ravnopravnost spolova Gordana Sobol. #L#
U današnjem priopćenju Sobol ocjenjuje da je lik žene u reklamnim
oglasima "šokantno zloupotrijebljen do razine neukusnoga i
degutantnog". U tom smjeru, navodi se u priopćenju, ide i reklama
mirovinskog fonda Erstea, u kojoj se poručuje da je "njoj važna
veličina", te podsjeća na niz negativnih reakcija koje je u
javnosti nedavno izazvala "Wolkswagenova" reklama u kojoj se
mijenja "staro za novo" odnosno stara žena za mladu.
Svjedočimo sve češćem iskorištavanju žena i ženskog tijela u
promidžbenim porukama, što govori da je javna komunikacija i
društvena svijest o položaju žene i ravnopravnosti spolova u
Hrvatskoj na zabrinjavajuće niskoj razini, stoji u priopćenju.
Izrazivši čuđenje što takve reklamne poruke nije žešće osudila
javnost, dodala je da će Odbor za ravnopravnost spolova, navodi se u
priopćenju, iskoristiti sve oblike parlamentarnih i
izvanparlamentarnih političkih akcija kako bi spriječio buduće
marketinške aktivnosti utemeljene na diskriminaciji bilo kojeg
spola.
(Hina) pp/mp sšh