WASHINGTON, 12. studenoga (Hina/Reuters/dpa) - Zrakoplovni stručnjaci priopćili su u ponedjeljak da je već bilo problema s motorima General Electrica koji se koriste i u putničkim zrakoplovima tipa Airbus, poput onoga koji se srušio
na newyoršku četvrt Queens.
WASHINGTON, 12. studenoga (Hina/Reuters/dpa) - Zrakoplovni
stručnjaci priopćili su u ponedjeljak da je već bilo problema s
motorima General Electrica koji se koriste i u putničkim
zrakoplovima tipa Airbus, poput onoga koji se srušio na newyoršku
četvrt Queens.#L#
Bivša inspektorica američkog ministarstva prometa Mary Schiavo
rekla je za CNN da su očevici potvrdili da je motor Airbusa A 300
American Airlinesa otpao prije nego se zrakoplov srušio u
ponedjeljak prijepodne po lokalnom vremenu.
Ona je dodala da su se slični incidenti događali i ranije.
Zrakoplov na letu 587 bio je opremljen motorima General Electrica
tipa CF6, a isti tip motora imao je težak kvar koji je mogao dovesti
do katastrofalnih posljedica na zrakoplovu DC-10 Continental
Airlinesa u travnju 2000. godine.
Ista se stvar dogodila i s Boeingom 767 Varig Airlinesa dva mjeseca
kasnije, piše New York Times.
Stručnjaci navode da su motori Airbusa dizajnirani tako da otpadnu
od zrakoplova ako dođe do opasnih vibracija ili drugih velikih
problema koji bi mogli ugroziti letačke sposobnosti zrakoplova.
Motoru broj dva na Airbusu koji se srušio u ponedjeljak skoro je
istekao vijek trajanja, rekao je glasnogovornik American
Airlinesa. Zasad nije jasno koji je od dva motora otpao prije
rušenja zrakoplova.
Na mjestu nesreće u Queensu već su pronađena oba motora Airbusa, ali
stručnjaci tek trebaju dati konačnu potvrdu uzroka pada
zrakoplova.
(Hina) dv sl