FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:HTZ:2002.-POLAZNA GODINA STRATEŠKO-MARKETINŠKOG PLANA HRVATSKOG TURIZMA

ZAGREB, 8. studenoga (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) će u idućoj godini, uz nastavak započetih aktivnosti u ovoj godini, početi provoditi i postavke strateško-marketinškog plana hrvatskog turizma kojim je predviđeno pojačavanje aktivnosti na unapređenju hrvatske turističke ponude te kreiranju novih i raznovrsnih turističkih proizvoda, a kojima bi Hrvatska do 2005. godine dostigla međunarodno prihvaćene standarde.
ZAGREB, 8. studenoga (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) će u idućoj godini, uz nastavak započetih aktivnosti u ovoj godini, početi provoditi i postavke strateško-marketinškog plana hrvatskog turizma kojim je predviđeno pojačavanje aktivnosti na unapređenju hrvatske turističke ponude te kreiranju novih i raznovrsnih turističkih proizvoda, a kojima bi Hrvatska do 2005. godine dostigla međunarodno prihvaćene standarde.#L# Osnova je to programa rada HTZ-a za 2002. godinu prihvaćenog na nedavno održanoj sjednici Turističkog vijeća u kojem se naglašava da je iduća godina polazna godina ostvarenja ciljeva srednjoročnog strateško-marketinškog plana hrvatskog turizma 2001.-2005. Usvajanje toga plana, kojeg u suradnji s Ministarstvom turizma i HTZ-om izrađuje španjolska tvrtka THR, očekuje se do kraja ove godine. Uz to, HTZ će u idućoj godini djelovati i na uklanjanju uočenih nedostataka tijekom ovogodišnje turističke sezone, a prije svega na problem neprijavljivanja gostiju te neprilagođenog radnog vremena trgovina, banaka, pošta i drugog. U programu rada za 2002. ukazuje se i na nužnost većeg angažmana nižeg ustroja sustava HTZ-a u koncipiranju turističke ponude uz naglasak na poticanje razvoja svih oblika selektivnog turizma i malog poduzetništva u turizmu. S ciljem što kvalitetnije obrade inozemnog tržišta u programu rada HTZ-a za 2002. planirano je 18,5 milijuna kuna za oglašavanje u pojedinim zemljama. Novost u programu su sredstva namijenjena udruženom oglašavanju na inozemnim tržištima, za što je, unutar novca previđenog za oglašavanje u 2002. godini, HTZ odredio pet milijuna kuna. Riječ je zapravo o udruživanju sredstava hrvatskih turističkih tvrtki, specijaliziranih udruga i članica ustroja HTZ- a sa sredstvima inozemnih partnera namijenjenih promociji, s tim da svaka strana osigurava sredstva u jednakom omjeru. U sklopu promocije na inozemnom tržištu HTZ će i u idućoj godini nastaviti s organiziranjem studijskih putovanja inozemnih novinara i agenata, a pojačat će se i rad kongresnog ureda HTZ-a. U 2002. godini HTZ će samostalno ili sa županijskim turističkim zajednicama nastupiti na ukupno 96 turističkih sajmova, od čega su 45 specijalizirani sajmovi, 19 općih sajmova za široku publiku te 32 poslovna sajma općeg profila. Za nastupe na sajmovima određeno je 30,3 milijuna kuna ili 12 posto više nego u ovoj godini. U iduću godinu HTZ će ući i s ukupno 15 inozemnih predstavništava, od kojih će se oni u Belgiji, Sloveniji i Rusiji otvoriti do kraja ove godine. Ove su godine već otvorena predstavništva HTZ-a u Poljskoj i Švedskoj. Također je predviđeno pojačavanje internetizacije sustava HTZ-a te izdavačke djelatnosti. Uz izradu većeg broja prospekata nego ove godine planirano je izdavanje redizajnirane turističke karte Hrvatske te cjenika, a po zahtjevima tržišta ponovo će se izraditi i cjenik privatnog smještaja. Za realizaciju aktivnosti HTZ-a iz programa rada za 2002. predviđeno je ukupno 136 milijuna kuna ili 2 posto više nego ove godine. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙