OPATIJA, 26. listopada (Hina) - Deveti skup hrvatskih propagandista "Festo 2001", koji je u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora održan u Opatiji, završio je večeras dodjelom festivalskih nagrada.
OPATIJA, 26. listopada (Hina) - Deveti skup hrvatskih
propagandista "Festo 2001", koji je u organizaciji Hrvatskog
oglasnog zbora održan u Opatiji, završio je večeras dodjelom
festivalskih nagrada. #L#
Nagrada "Veliko zvono" i naslov "Agencija godine" pripali su Lowe
lintas digitelu iz Zagreba.
Grand prix "Festo 2001" dobila je Agencija Bruketa i Žinić iz
Zagreba, za djelo pod nazivom "Uši" grupe autora.
Zlatno zvono za cjelovitu kampanju osvojila je agencija Lowe lintas
digitel iz Zagreba za djelo pod nazivom "HT cronet - pokrivenost",
skupine autora.
Srebrno zvono za cjelovitu kampanju dobila je Agencija Bruketa i
Žinić iz Zagreba za djelo pod nazivom "Juice - sok s karakterom",
skupine autora.
Zlatno zvono za najbolji TV-spot pripalo je Agenciji Grey iz
Zagreba za djelo pod nazivom "VIP net - gsm - avion", autora Mare
Pitarevića.
Zlatno zvono za seriju TV-spotova osvojila je agencija Bruketa i
Žinić iz Zagreba za djelo pod nazivom "Juice - sok s karakterom"
autora Tonka Lujaneca.
Zlatno zvono za najbolji radio-spot dobila je Agencija "Futura" iz
Splita za djelo pod nazivom "Hajduk - Wisla", autora Zvonimira
Stipičića.
Zlatno zvono za najbolju seriju radijskih spotova dobila je također
Agencija "Futura" iz Splita za djelo pod nazivom "Doma nutjak",
autora Zvonimira Stipičića.
Zlatno zvono za najbolji novinski oglas dobila je Agencija Bruketa
i Žinić iz Zagreba za djelo pod nazivom "Blur", autora Bruketa i
Žinića.
Zlatno zvono za najbolju seriju novinskih oglasa dobila je također
Agencija Bruketa i Žinić iz Zagreba za djelo pod nazivom "Uši",
autora Bruketa i Žinića.
Zlatno zvono za najbolji vanjski oglas pripalo je agenciji Lowe
lintas digitel za djelo pod nazivom HT-hinet - dok kažeš keks,
skupine autora.
Zlatno zvono za najbolju seriju vanjskih oglasa dobila je također
agencija Lowe lintas digitel za djelo pod nazivom "HT cronet -
pokrivenost".
Zlatno zvono za tiskana oglasna sredstva dobila je agencija BBDO iz
Zagreba za djelo pod nazivom "New generation", skupine autora.
Dodijeljena su i posebna priznanja žirija za promicanje struke, te
su po prvi put proglašeni pobjednici za event-marketinški projekt
godine.
(Hina) žr sp