FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KARLOVAC - O ODLAGALIŠTU OTPADA I GRADNJI CESTOVNOG GRADSKOG PRSTENA

KARLOVAC, 22. listopada (Hina)- Karlovački gradonačelnik Božidar Joha, nakon dvodnevnog obilaska nekoliko njemačkih gradova u organizaciji Bavarskog instituta za istraživanje otpada BIFA, održao je danas konferenciju za novinstvo na kojoj je upoznao javnost s ponuđenom tehnologijom selektiranja otpada, recikliranja, sanacije starih deponija i gradnje novih budući da Karlovčani to pitanje moraju uskoro riješiti.
KARLOVAC, 22. listopada (Hina)- Karlovački gradonačelnik Božidar Joha, nakon dvodnevnog obilaska nekoliko njemačkih gradova u organizaciji Bavarskog instituta za istraživanje otpada BIFA, održao je danas konferenciju za novinstvo na kojoj je upoznao javnost s ponuđenom tehnologijom selektiranja otpada, recikliranja, sanacije starih deponija i gradnje novih budući da Karlovčani to pitanje moraju uskoro riješiti.#L# "Po njemačkim bi cijenama sveobuhvatno rješenje s kompostirnicom i reciklažnim postrojenjima stajalo 15 milijuna maraka, ali ono je isplativo za područje od najmanje 110.000 ljudi. Zbog jeftinijeg zemljišta kod nas ta bi cijena bila niža, ali mi ni taj novac nemamo", rekao je gradonačelnik. "Iako su poduzeća iz Njemačke s kojima surađujemo zainteresirana da zajedno ulažemo, treba ići po fazama, sve do županijske razine. U slučaju da se stvore pretpostavke za sveobuhvatno rješenje, to bi se moglo financirati zajednički s najmanje još trima susjednim županijama", rekao je gradonačelnik Joha. Karlovac na postojećem odlagalištu više nema mjesta, a planiranu lokaciju smetišta na Popović brdu, oko čije izgradnje su priprema trajale dvije godine, zbog blizine vodotokova Ministarstvo okoliša je poništilo. Gradonačelnik se osvrnuo i na gradnju cesta. Država neće graditi jugoistočnu zaobilaznicu grada Karlovca, ali će nastaviti gradnju gradskih prstena za odvajanje lokalnog od tranzitnog prometa, rekli su gradnoačelnik Joha i pročelnik Odjela komunalnih djelatnosti i prostornog uređenja Miro Škrgatić. "Hrvatske ceste su naručile studiju o isplativosti gradnje zaobilaznice, a u vezi s izgradnjom autoceste od Bosiljeva do Splita ona je pokazala da jugoistočna zaobilaznica nema opravdanja. Pronađeno je rješenje da se nastavi s gradnjom gradskog prstena", rekao je pročelnik Škrgatić. Gradski prsten je vrijedan 22 milijuna kuna, a do sada je utrošeno sedam na projekte i imovinsko-pravne poslove, kao i na gradnju dvaju velikih i semaforiziranih raskrižja koja su već u upotrebi i spajaju naselja Luščić i Rakovac. Od srpnja je projekt stao i do neki dan se činilo da je potpuno odbačen. Međutim, kako je to veza triju državnih cesta; 505 za Sloveniju preko Ozlja, pa D3 stare ceste za Rijeku i D6, pravca preko Netretića za Sloveniju, gradske su vlasti postigle da se gradski prsten s rotorom u Marmontovoj aleji i s mostom preko Kupe ne tretira kao ceste nižih kategorija i da je briga gradskog proračuna, nego kao državna cesta. Danas je Ministarstvu pomorstva, prometa i veza dostavljen zahtjev za kategorizacijom užeg gradskog prstena kao državne ceste. Ako Ministarstvo, kao što je prošlog tjedna dogovoreno u Karlovcu s ministrom Alojzom Tušekom, to odobri, gradski će prsten financirati Hrvatske ceste, kao što je to u proljeće prošle godine odobrio Hrvatski sabor. (Hina) vhor vkn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙