ZAGREB, 15. listopada (Hina) - Iako su novinari hrvatskih medija dobili poziv s memorandumom Ministarstva pomorstva, prometa i veza s potpisom glasnogovornice Marine Halužan za današnji Okrugli stol o brodarstvu u tom ministarstvu,
ubrzo nakon njegovog početka onemogućeno im je izvještavanje s tog skupa.
ZAGREB, 15. listopada (Hina) - Iako su novinari hrvatskih medija
dobili poziv s memorandumom Ministarstva pomorstva, prometa i veza
s potpisom glasnogovornice Marine Halužan za današnji Okrugli stol
o brodarstvu u tom ministarstvu, ubrzo nakon njegovog početka
onemogućeno im je izvještavanje s tog skupa. #L#
Pomoćnik ministra za pomorstvo Rino Petrić, koji se u rad okruglog
stola uključio nešto kasnije nakon njegova početka, upitao je
novinare tko ih je pozvao uz riječi kako na tom skupu "nisu potrebni
nikakvi novinari". Nakon toga novinari pet hrvatskih medija
napustili su skup.
S obzirom da je glasnogovornica Ministarstva na službenom putu,
zamoljen da komentira cjeli slučaj, zamjenik ministra pomorstva,
prometa i veza Pavao Komadina telefonski se ljubazno ispričao
novinarima, obrazlažući kako su se vjerojatno glasnogovornica i
pomoćnik ministra Petrić 'mimoišli'. 'Nema se razloga ništa u
raspravi o strategiji pomorstva skrivati', rekao je Komadina,
dodajući kako mu nije poznato iz kojeg je razloga Petrić tako
postupio prema novinarima.
Inače, kako je sam Petrić nedavno najavio, Uprava za pomorstvo
trebala bi, kao prvo tijelo državne uprave, do kraja ove godine
dobiti i certifikat sustava kvalitete ISO 9001.
Na početku Okruglog stola o brodarstvu, prije nego što su praktički
izbačeni sa skupa, novinari su mogli čuti kako je hrvatska Vlada
pojedinim resornim upravama naložila da organiziraju javnu
raspravu o područnim strategijama. Uz današnji okrugli stol o
brodarstvu, sutra bi se u istom ministarstvu trebala održati slična
rasprava o lukama i lučkim upravama.
Uz predstavnike resornog ministarstva, u radu okruglog stola
sudjelovali su i predstavnici Udruge Mare nostrum - hrvatskih
poslodavaca brodara u međunarodnoj plovidbi, Udruge privatnih
brodara, tvrtke Lošinjska plovidba, te predstavnici Sindikata
pomoraca Hrvatske.
Iz Lošinjske su plovidbe, između ostalog, istaknuli kako bez
povećanja kontejnerskog prometa nema ni povećanja ukupnog prometa
u hrvatskim lukama, napominjući kako susjedne zemlje intenzivno
razvijaju tu djelatnost. Najavljeno je i kako će već krajem ovog
mjeseca još jedan hrvatski brod započeti sa feeder servisom po
Mediteranu, a istaknuto je značajno povećanje kontejnerskog
prometa kod domaćih prijevoznika u poslijednjih nekoliko godina.
(Hina) ggr ds