FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:KONTINENTALNI DIO HRVATSKE MOŽE PRIDONIJETI OBOGAĆIVANJU TURISTIČKE PONUDE

ZAGREB, 8. listopada (Hina) - Sadržaje koje nudi kontinentalni dio Hrvatske posebno one vezane uz lov i boravak u prirodi treba više iskoristiti u kreiranju ukupne hrvatske turističke ponude čime bi se postiglo njeno obogaćivanje, ali i pridonijelo produženju turističke sezone, posebno od jeseni do proljeća kada je manja potražnja za jadranskim dijelom Hrvatske.
ZAGREB, 8. listopada (Hina) - Sadržaje koje nudi kontinentalni dio Hrvatske posebno one vezane uz lov i boravak u prirodi treba više iskoristiti u kreiranju ukupne hrvatske turističke ponude čime bi se postiglo njeno obogaćivanje, ali i pridonijelo produženju turističke sezone, posebno od jeseni do proljeća kada je manja potražnja za jadranskim dijelom Hrvatske.#L# Zajednička je to ocjena direktora turističkih zajednica kontinentalnog i primorskog dijela Hrvatske koji su prošloga tjedna okupili u Varaždinu u povodu završetka projekta Hrvatske turističke zajednice(HTZ) "Volim Hrvatsku" i 6. međunarodnog sajma prirode, turizma, lova i ribolova. Tijekom ove godine znatno je poboljšana suradnja kontinentalnih turističkih zajednica u odnosu na prije, a jedna od zajedničkih akcija, koja se provodi ovih dana, je ocjenjivanje uređenosti mjesta, okoliša i prostora pod nazivom "Zeleni cvijet". To je ujedno, po riječima direktora Turističke zajednice Varaždinske županije Borislava Šimenca, prvi put da je jedna "kontinentalna akcija" ušla u program rada HTZ-a. Akcija je izazvala veliki interes lokalnog stanovništva, a traje do 27. listopada kada će najboljima biti uručene nagrade. Uz to, većina ovogodišnjih aktivnosti turističkih zajednica s kontinenta bila je usmjerena na promociju sadržaja koje nudi taj dio Hrvatske, a koji su, drži Šimenc, proteklih godina bili nepravedno zanemareni. Radi se prije svega o želji za oživljavanjem i afirmacijom kontinentalne turističke ponude bazirane na lovu i ribolovu, boravku u prirodi, planinarenju, seoskom turizmu i razvoju tzv. vinskih cesta, a što jednako može biti zanimljivo i domaćem i inozemnom turističkom tržištu. No, kako ističe Šimenc, razvoj kontinentalnog turizma u Hrvatskoj je tek u počecima i opterećen nedostatkom strateških planova i podrške kako državnih tako i lokalnih vlasti. Unatoč tome, u pojedinim županijama se ipak otišlo korak naprijed. Posebno se to odnosi na segment lovnog turizma za kojeg ove godine postoji veći interes nego lani, sva lovišta su dobro popunjena, pa se očekuju i bolji rezultati. Tome će svakako pridonijeti i ugovor o suradnji kojeg su na ovogodišnjem varaždinskom 6. međunarodnom sajmu prirode, turizma, lova i ribolova potpisali HTZ-a, Hrvatski lovački i Hrvatski ribolovni savez kojim se definiraju i zajednički nastupi na inozemnim sajmovima. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙