DE-US-TERORISTI-Oružani sukobi NJ 1.X.-FAZ-ATTINA OPORUKA NJEMAČKAFRANKFURTER ALLGEMEINE ZEITUNG1. X. 2001.'Moliti da budem među anđelima'"U prtljazi vjerojatnoga terorista Mohammeda Atte, istražitelji su osim molitava i naputaka za
terorističke napadaje pronašli i osobnu Attinu oporuku. U dokumentu sačinjenom 1996., objavljenom u njemačkim časopisima, Atta je među ostalim tražio:'Kad umrem, oni koji naslijede moju imovinu, moraju paziti na sljedeće:1. Oni koji pokopaju moj leš, moraju biti dobri muslimani, jer to će me preporučiti Bogu i njegovom oprostu.2. Oni koji pokopaju moj leš, moraju mi sklopiti oči i moliti da se uspnem na nebo, moraju mi dati novu odjeću i ne ostaviti me u onoj u kojoj sam umro.3. Nitko ne smije zbog mene plakati, vikati ili čak trgati odjeću i udarati se u lice - to su glupe geste.4. Nitko tko se sa mnom u prošlosti nije slagao, ne smije me posjetiti poslije moje smrti, ljubiti me ili se od mene oprostiti.5. Od mene se ne smiju oprostiti trudne žene ni nečiste osobe - to odbijam.
NJEMAČKA
FRANKFURTER ALLGEMEINE ZEITUNG
1. X. 2001.
'Moliti da budem među anđelima'
"U prtljazi vjerojatnoga terorista Mohammeda Atte, istražitelji su
osim molitava i naputaka za terorističke napadaje pronašli i osobnu
Attinu oporuku. U dokumentu sačinjenom 1996., objavljenom u
njemačkim časopisima, Atta je među ostalim tražio:
'Kad umrem, oni koji naslijede moju imovinu, moraju paziti na
sljedeće:
1. Oni koji pokopaju moj leš, moraju biti dobri muslimani, jer to će
me preporučiti Bogu i njegovom oprostu.
2. Oni koji pokopaju moj leš, moraju mi sklopiti oči i moliti da se
uspnem na nebo, moraju mi dati novu odjeću i ne ostaviti me u onoj u
kojoj sam umro.
3. Nitko ne smije zbog mene plakati, vikati ili čak trgati odjeću i
udarati se u lice - to su glupe geste.
4. Nitko tko se sa mnom u prošlosti nije slagao, ne smije me
posjetiti poslije moje smrti, ljubiti me ili se od mene oprostiti.
5. Od mene se ne smiju oprostiti trudne žene ni nečiste osobe - to
odbijam.
6. Žene ne smiju moliti za oproštenje zbog moje smrti. Nisam
odgovoran za životinjske žrtve pred mojim odrom - to proturiječi
učenju islama.
7. Oni koji drže stražu kraj mojeg mrtvog tijela, trebaju misliti na
Boga i moliti da budem među anđelima.
8. Oni koji čuvaju moj leš, moraju biti dobri muslimani. Ne smije
biti ni previše ljudi, osim ako bi to bilo bezuvjetno potrebno.
9. Oni koji peru moje tijelo oko genitalija, moraju imati rukavice
kako me ne bi tamo dodirivali.
10. Mrtvačka odjeća mora biti od tri komada bijeloga sukna, ali ne
od svile (...)
11. Žene ne smiju biti nazočne ni na pogrebu niti se ikada kasnije
naći na mojem grobu.
12. Pogreb mora proteći tiho, jer Bog je rekao da cijeni mir u tri
prigode: za čitanja Kurana, za pokopa i dok se u molitvi baca na tlo.
Pokop mora biti brz, u nazočnosti mnogo ljudi koji mole za mene.
13. Kod polaganja u grob moram biti položen zajedno s dobrim
muslimanima, licem prema Meki.
14. Želim ležati na svojoj desnoj strani. Na moje tijelo treba tri
puta baciti zemlju i izgovarati: 'Od prašine si nastao, prašina
jesi, i vraćaš se u prašinu. A iz prašine nastat će novi čovjek.'
Nakon toga svi moraju zazvati ime Božje i pokazati da sam umro kao
musliman, s vjerom u Božju religiju. Svi koji sudjeluju na mojem
pogrebu, moraju za mene tražiti oprost.
15. Ljudi moraju na mojem grobu provesti jedan sat u kojemu ću
uživati u njihovu društvu. Treba uslijediti životinjska žrtva a
njezino meso treba podijeliti potrebitima.
16. Postoji običaj da se svakih 40 dana ili jedanput godišnje sjeća
pokojnika. To ne želim, jer to nije u skladu s islamskim običajima.
17. Na pokopu nitko ne smije izreke ispisivati na papir kojega bi
kasnije nosio u džepu kao talisman. To je praznovjerje. Bolje je to
vrijeme iskoristiti za molitvu.
18. Imetak koji ostavljam, treba podijeliti prema pravilima
islamske vjere - kako nas je tomu naučio svemogući Bog: jedna
trećina za siromašne i potrebite. Moje knjige trebaju prijeći u
posjed neke džamije. Oni koji izvršavaju moju oporuku, moraju biti
vođe Sunita. Ma tko to bio, mora potjecati iz kraja u kojem sam
odrastao ili čovjek kojega sam slijedio u molitvi. Ako ceremonija
neće odgovarati islamskoj vjeri, krivci će biti pozvani na
odgovornost. Oni koje ostavljam, moraju biti bogobojazni i ne smiju
se zavaravati stvarima koje život nudi - umjesto toga moraju se
moliti Bogu i biti dobri vjernici. Oni kojima naputci ove oporuke ne
odgovaraju ili koji rade protiv zapovijedi vjere, naposljetku će za
to odgovarati'", prenosi list.