ZAGREB, 27. rujna (Hina) - U zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt (MUO) od 2. do 21. listopada bit će otvorena multimedijalna izložba "Don't worry be Healthy! Zdravo budi!", kojom farmaceutska tvrtka "Belupo" u suradnji s autorskim
timom Studija Rašić na jedinstveni način predstavlja svoje proizvode i tako obilježava 30. obljetnicu postojanja i rada.
ZAGREB, 27. rujna (Hina) - U zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt
(MUO) od 2. do 21. listopada bit će otvorena multimedijalna izložba
"Don't worry be Healthy! Zdravo budi!", kojom farmaceutska tvrtka
"Belupo" u suradnji s autorskim timom Studija Rašić na jedinstveni
način predstavlja svoje proizvode i tako obilježava 30. obljetnicu
postojanja i rada.#L#
Jedan od autora izložbe, slikar dizajner Ante Rašić, na današnjoj
je konferenciji za novinare u MUO istaknuo da je izložbom
predstavljen novi vizualni identitet bezreceptnih lijekova putem
suvremenih multimedijalnih sredstava i korištenjem originalnih
crteža i slika, skulptura, fotografija, svjetlećih postera, maketa
proizvoda, te video i laserske projekcije.
Proizvodi "Belupa" smješteni su u ambijentalne oslikane prostore,
a autori koriste karakteristične grafičke elemente i imidž slike na
ambalaži lijekova, koje su najčešće radovi ili redizajni slika i
ilustracija poznatih hrvatskih i inozemnih umjetnika,
transformirani u nove ambijentalne cjeline.
Direktor marketinga "Belupa" Teo Bratanić rekao je da je nakana te
tvrtke proizvesti proizvode za unapređenje ljepote i zdravlja, te
kvalitete življenja. Stoga, dodao je, izložba pokušava
posjetitelju i potrošaču na vizualan način približiti lijekove i
educirati ga vještini samoliječenja.
Bratanić je napomenuo da je izložba jedinstveni kulturno-
gospodarski projekt, u kojem se isprepliću gospodarstvo, dizajn,
umjetnost i kulturni doživljaj.
Ravnatelj MUO-a Vladimir Maleković izrazio je nadu da će izložbu
posjetiti građani koje ne zanima samo "goli" proizvod, već i
njegova duhovna dimenzija, koja ovu izložbu čini jedinstvenom u
našoj sredini.
(Hina) tr az