FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: HGK: PRIHVAĆEN KODEKS OGLAŠAVANJA

ZAGREB, 26. rujna (Hina) - Grupacija agencija za tržišno komuniciranje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori prihvatila je na svojoj godišnjoj skupštini Kodeks oglašavanja čime će se, među ostalim, izjednačiti kriteriji za rad svih pojedinaca i organizacija uključenih u proces komuniciranja na području Hrvatske.
ZAGREB, 26. rujna (Hina) - Grupacija agencija za tržišno komuniciranje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori prihvatila je na svojoj godišnjoj skupštini Kodeks oglašavanja čime će se, među ostalim, izjednačiti kriteriji za rad svih pojedinaca i organizacija uključenih u proces komuniciranja na području Hrvatske.#L# Jedna od funkcija Kodeksa je uvođenje suvremenih, teoretskih i praktičnih dostignuća u razvoju tržišnog komuniciranja, kao i izgrađivanje odgovornosti prema potrošačima i javnosti svih onih koji se bave tržišnim komuniciranjem, a posebice oglašavanjem, istaknuto je na skupštini. Kodeks bi trebao spriječiti moguće zloporabe oglašavanja, a dopuna je postojećim pravnim dokumentima Hrvatske koji svojim sadržajima reguliraju djelatnost komuniciranja, kazao je predsjednik Grupacije Eduard Šumanovac. Dodao je kako je Kodeks, prilagođen našim prilika, no ipak je oblikom i sadržajem blizak Kodeksu oglašivačkih standarda koji je 1973. prihvatila Međunarodna trgovinska komora, a koji je polazište i za kodekse drugih zemalja u okruženju. Većina problema koji nastaju u vezi ispunjavanja odredaba Kodeksa rješavat će se unutar lanca; oglašivači, agencije, mediji. Mediji će zajedno sa oglašivačima svaku novu poruku odvagnuti u svjetlu odredaba te u slučaju vidljive namjere kršenja odbiti njezino objavljivanje te o tome obavijestiti naručitelja poruka i Časni sud, istaknuto je. Grupacije je na skupštini prihvatila i odluke o izboru tijela Grupacije, kao i plan rada za slijedeću godinu. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙