ZAGREB, 26. rujna (Hina) - Grupacija agencija za tržišno komuniciranje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori prihvatila je na svojoj godišnjoj skupštini Kodeks oglašavanja čime će se, među ostalim, izjednačiti kriteriji za rad svih
pojedinaca i organizacija uključenih u proces komuniciranja na području Hrvatske.
ZAGREB, 26. rujna (Hina) - Grupacija agencija za tržišno
komuniciranje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori prihvatila je na
svojoj godišnjoj skupštini Kodeks oglašavanja čime će se, među
ostalim, izjednačiti kriteriji za rad svih pojedinaca i
organizacija uključenih u proces komuniciranja na području
Hrvatske.#L#
Jedna od funkcija Kodeksa je uvođenje suvremenih, teoretskih i
praktičnih dostignuća u razvoju tržišnog komuniciranja, kao i
izgrađivanje odgovornosti prema potrošačima i javnosti svih onih
koji se bave tržišnim komuniciranjem, a posebice oglašavanjem,
istaknuto je na skupštini.
Kodeks bi trebao spriječiti moguće zloporabe oglašavanja, a dopuna
je postojećim pravnim dokumentima Hrvatske koji svojim sadržajima
reguliraju djelatnost komuniciranja, kazao je predsjednik
Grupacije Eduard Šumanovac.
Dodao je kako je Kodeks, prilagođen našim prilika, no ipak je
oblikom i sadržajem blizak Kodeksu oglašivačkih standarda koji je
1973. prihvatila Međunarodna trgovinska komora, a koji je
polazište i za kodekse drugih zemalja u okruženju.
Većina problema koji nastaju u vezi ispunjavanja odredaba Kodeksa
rješavat će se unutar lanca; oglašivači, agencije, mediji. Mediji
će zajedno sa oglašivačima svaku novu poruku odvagnuti u svjetlu
odredaba te u slučaju vidljive namjere kršenja odbiti njezino
objavljivanje te o tome obavijestiti naručitelja poruka i Časni
sud, istaknuto je.
Grupacije je na skupštini prihvatila i odluke o izboru tijela
Grupacije, kao i plan rada za slijedeću godinu.
(Hina) mku ds