ZAGREB, 26. rujna (Hina) - Poljoprivredna tvrtka Lipovac d.d. iz Lipovca svečano će u petak, 28. rujna otvoriti svoj obnovljeni poljoprivredni kompleks u koji je do sada investirano više od 45 milijuna kuna.
ZAGREB, 26. rujna (Hina) - Poljoprivredna tvrtka Lipovac d.d. iz
Lipovca svečano će u petak, 28. rujna otvoriti svoj obnovljeni
poljoprivredni kompleks u koji je do sada investirano više od 45
milijuna kuna.#L#
Poljoprivredna tvrtka Lipovac u ratnim je razaranjima pretrpjela
štetu veću od pet milijuna njemačkih maraka.
Nad poduzećem je 1999. godine proglašen stečajni postupak,
pojašnjavaju iz tvrtke čiji je sadašnji 100 postotni vlasnik
privatni poduzetnik Hrvatko Šimunić koji osim Lipovca d.d. ima
tvrtku Tigar-prom ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku proizvoda
Sharp, Aiwu te Nintendo games.
Preuzimanjem poduzeća u stečaju krenulo se u pokretanje
poljoprivredne proizvodnje točnije proizvodnju crvenog luka,
krumpira i mrkve na jednom od najkvalitetnijih zemljišta u
Slavoniji, kažu u Lipovcu. Dodaju kako su osim investiranja u
primarnu proizvodnju znatna sredstva uložena i u proces
skladištenja i konfekcioniranja povrća.
Suvremena kompjuterizirana tehnologija nabavljena je u
Nizozemskoj, a tamošnji stručnjaci instruirali su zaposlenike
Lipovca d.d.
U tvrtki kažu kako će se projektom "Lipovac" na državnoj razini
uspješno krenuti u rješavanje dijela količinskog manjka domaće
proizvodnje povrća u odnosu na potrošnju koja se nadoknađuje
uvozom. Tako je Lipovac d.d. tijekom ove godine (koja je prva godina
proizvodnje) proizveo 10 tisuća tona crvenog luka, krumpira i
mrkve.
Namjera poslovodstva Lipovca je da postane regionalni pokretač
udruživanja proizvođača hrane, a u suradnji s individualnim
kooperantima i tvrtkama već je ugovorena proizvodnja 20.000 do
25.0000 tona povrća za sezonu 2001/2002. godinu.
Prodajne cijene naših povrtlarskih proizvoda (crveni luk, mrkva,
krumpir) bit će niže za 8,7 do 34 posto u odnosu na ostvarene
prosječne nabavne cijene tih proizvoda na inozemnim tržištima,
kažu u Lipovcu d.d.
Dodaju kako "tajna" nižih cijena leži u vlastitoj proizvodnji te
korištenju vlastitih skladišnih kapaciteta tijekom cijele godine,
a pravilno tržišno pozicioniranje i niže cijene omogućit će im i
izravna distribucija kod prodaje povrća bez posrednika.
(Hina) mku ds