ZAGREB, 19. rujna (Hina) - Proizvođač "Nivea kreme", tvrtka Beiersdorf, danas je počela provoditi devettjednu kampanju "'Nivea' za mladost već 90 godina", s nakanom da prikupi novac za kupnju umjetnih pužnica gluhoj djeci hrvatskih
branitelja.
ZAGREB, 19. rujna (Hina) - Proizvođač "Nivea kreme", tvrtka
Beiersdorf, danas je počela provoditi devettjednu kampanju
"'Nivea' za mladost već 90 godina", s nakanom da prikupi novac za
kupnju umjetnih pužnica gluhoj djeci hrvatskih branitelja. #L#
Na popisu za ugradnju umjetne pužnice čeka 35 djece branitelja, a
cijena pužnice je 150.000 kuna, rečeno je danas na konferenciji za
novinare tvrtke Beiersdorf.
Riječ je o akciji "'Nivea' za mladost već 90 godina", kojoj se
tvrtka Beiersdorf u povodu obilježavanja 90. rođendana "Nivea
kreme" pridružuje dobrotvornoj akciji Ministarstva hrvatskih
branitelja "Anamarija u svijetu zvukova" za kupnju umjetne pužnice
gluhoj djeci hrvatskih branitelja. Kampanja će trajati do sredine
studenoga, a 21. studenoga, na proslavi 90. rođendana "Nivea
kreme", znat će se koliko je novca prikupljeno, jer će tada ministru
hrvatskih branitelja Ivici Pančiću direktor Beiersdorfa svečano
uručiti ček, najavila je direktorica Marketinga te tvrtke Sanja
Presečki-Simić.
Prozvođač "Nivea kreme" tvrtka Beiersdorf za provedbu kampanje
zajamčila je 90.000 kuna, a ostatak novca prikupljat će se
dijeljenjem 300.000 "Niveinih" dopisnica građanima. Na svaku
dobivenu dopisnicu koju građani pošalju natrag Beiersdorfu do 9.
studenoga tvrtka će dodati po 90 lipa za pomoć.
Ministarstvo hrvatskih branitelja akciju je počelo provoditi
potkraj prošle godine, kad je umjesto paketa za djecu branitelja
namijenjeni novac (oko 3,6 milijuna kuna) utrošilo za ugradnju
umjetnih pužnica za 30 gluhe djece hrvatskih branitelja. Sada je
potrebna ugradnja umjetne pužnice za još 35 gluhe djece, a od
donacije proizvođača "Nivea kreme" očekuje se da će barem još
petero gluhe djece branitelja dobiti umjetnu pužnicu i tako vratiti
sluh, istaknula je glasnogovornica Ministarstva hrvatskih
branitelja Andreja Pavlović.
Tridesetero djece branitelja, kojima je ove godine ugrađena
umjetna pužnica, nalazi se na rehabilitaciji u Suvagu i uskoro će
potpuno normalno čuti kao da nisu bila gluha, dodala je.
Direktorica Marketinga u Beiersdorfu istaknula je da tvrtka ove
godine proslavlja 90. rođendan "Nivea kreme" te da će se u povodu
tog događaja od 1. listopada na hrvatskom tržištu naći specijalna
kolekcija te, kako je rekla, "majke svih krema" koja će na
poklopcima imati deset različitih motiva, a svaki simbolizira
jednu dekadu reklamne povijesti "Nivea kreme".
(Hina) bma az