ZAGREB, 28. kolovoza (Hina) - Hrvatska zrakoplovna kompanija Croatia Airlines dobila je ovih dana od Ministarstva pomorstva, prometa i veza certifikat 9A JAR 145, odnosno dozvolu za rad na održavanju zrakoplova u skladu sa europskim
zrakoplovnim standardima, rečeno je na današnjem susretu s novinarima u toj tvrtki.
ZAGREB, 28. kolovoza (Hina) - Hrvatska zrakoplovna kompanija
Croatia Airlines dobila je ovih dana od Ministarstva pomorstva,
prometa i veza certifikat 9A JAR 145, odnosno dozvolu za rad na
održavanju zrakoplova u skladu sa europskim zrakoplovnim
standardima, rečeno je na današnjem susretu s novinarima u toj
tvrtki.#L#
Taj certifikat prva je dozvola te vrste izdana u Hrvatskoj, rekao je
Boris Smrečki, pomoćnik ministra za zračni promet u Ministarstvu
pomorstva, prometa i veza, napominjući kako je Hrvatska krajem
lipnja ove godine primljena u pridruženo članstvo Zajedničkih
zrakoplovnih vlasti Europe (JAA).
Croatia Airlines uskoro bi trebala dobiti i dozvolu njemačkih
zrakoplovnih vlasti, što će joj omogućiti održavanje Lufthansinih,
ali i zrakoplova drugih europskih kompanija u hangarima zagrebačke
zračne luke Pleso. Prvi zrakoplov tog njemačkog avio prijevoznika
na redoviti, tzv. C-pregled, trebao bi stići u Zagreb već potkraj
ovogodišnjeg rujna. Tijekom iduće godine očekuje se kako će
mehaničari i inženjeri Croatia Airlinesa obaviti oko 40 takvih
'velikih' tehničkih pregleda na zrakoplovima stranih kompanija.
Na taj će način Croatia Airlines za početak, kako ističu iz te
tvrtke, racionalizirati troškove održavanja vlastitih
zrakoplova, dok joj je dugoročni cilj, u idućih tri do pet godina,
osnovati u Zagrebu tvornicu za održavanje zrakoplova po strogim
europskim standardima.
Još ove godine, hrvatska zrakoplovna kompanija zaposlit će 20
mladih avio mehaničara, a do sredine slijedeće godine još njih 42,
rekao je direktor Croatia Airlinesa Ivan Mišetić. Istaknuo je kako
će na takav način, pružanjem usluga drugim kompanijama, odnosno
izlaskom na europsko tržište, Croatia Airlines ekonomičnije
koristiti vlastite materijalne kapacitete i ljudske resurse.
Hangari Croatia Airlinesa trebali bi tako, po njegovim riječima,
ubuduće biti i mjesto prihoda, a ne samo troškova kompanije.
Croatia Airlines na taj način dovodi u hrvatsku 'čistu' i ekološki
prihvatljivu industriju, a otvara se mogućnost za održavanje
zrakoplova iz čitavog svijeta po najvišim europskim standardima
koje su usvojeni u hrvatskoj kompaniji. Rekao je, tijekom današnjeg
breafinga s novinarima, Roman Gebauer, pomoćnik glavnog direktora
Croatia Airlinesa za tehničke poslove, napominjući kako bi se na
tim poslovima moglo otvoriti i do stotinjak novih radnih mjesta.
Croatia Airlines, naravno uz konkurentnu cijenu radnog sata jednog
avio mehaničara, može europskim kompanijama pružiti i kvalitetu,
koja je, naglašava, važniji čimbenik od same cijene usluge.
(Hina) ggr ds