FRANKFURT, 7. kolovoza (Hina/Reuters) - Njemački proizvođač sportske opreme Adidas-Salomon u drugom je tromjesečju ove godine ostvario dobit u iznosu od 24 milijuna eura, što je za 22,2 posto više nego u istom razdoblju lani, ali i u
skladu s prognozama i očekivanjima.
FRANKFURT, 7. kolovoza (Hina/Reuters) - Njemački proizvođač
sportske opreme Adidas-Salomon u drugom je tromjesečju ove godine
ostvario dobit u iznosu od 24 milijuna eura, što je za 22,2 posto
više nego u istom razdoblju lani, ali i u skladu s prognozama i
očekivanjima.#L#
Adidas, koji je prema prodaji drugi po veličini proizvođač sportske
opreme na svijetu, odmah iza američkog Nikea, u promatrana je tri
mjeseca ostvario 10 posto veću prodaju, odnosno 1,4 milijardi eura,
što je čak i iznad očekivanja analitičara.
Najveći porast prodaje, od 20 posto, Adidas je zabilježio na
azijskom tržištu, dok je na europskom tržištu prodaja porasla za 12
posto. No, na američkom je tržištu prodaja pala za jedan posto, a
razlog tome, smatraju analitičari, snažna je konkurencija
američkih kompanija Nike i Reebok, koje u SAD-u još uvijek
dominiraju među glavnim kupcima sportske opreme - urbanim mladim
ljudima.
Do kraja godine u toj njemačkoj kompaniji očekuju rast prodaje od
tri do pet posto, uz 15-postotni porasta dobiti.
(Hina) rub ds