ZAGREB, 3. kolovoza (Hina) - Zahvaljujući modernom dizajnerskom pristupu godišnja izvješća velikih poduzeća više ne moraju biti suhoparno nabrajanje statističkih i poslovnih podataka. Takav je primjer i nedavno objavljeno godišnje
izvješće "Podravke" za 2000. dizajnerskog dvojca "Bruketa i Žinić".
ZAGREB, 3. kolovoza (Hina) - Zahvaljujući modernom dizajnerskom
pristupu godišnja izvješća velikih poduzeća više ne moraju biti
suhoparno nabrajanje statističkih i poslovnih podataka. Takav je
primjer i nedavno objavljeno godišnje izvješće "Podravke" za 2000.
dizajnerskog dvojca "Bruketa i Žinić".#L#
Novu Podravkinu publikaciju Davor Bruketa i Nikola Žinić osmislili
su kao atraktivno interaktivno djelo puno fotografija, koje igrom
ispitivanja osjetila mirisa, opipa, sluha i okusa na zabavan način
predstavlja prehrambene proizvode te tvrtke.
Inovativnost mladog dizajnerskog dvojca potvrđena je u zadnje
vrijeme na više međunarodnih manifestacija. Na godišnjem natječaju
"Yellow Pencils" British Design and Art Directiona (D&AD), na koji
je pristiglo 18 tisuća radova, njihov kalendar "Graffiti" Radija
101 za 2000. uvršten je u godišnjak najboljih radova, a oni su
postali članovi te organizacije.
Na natječaju International Communication Competition korejske
udruge za komunikacijski dizajn (Communication Design Association
of Korea) osvojili su prvu nagradu (Gold Prize) za seriju oglasa
"Uho" Radija 101. Serija njihovih plakata za koncert "Cubisma"
uvrštena je tijekom travnja i svibnja na naslovnicu web stranice
svjetske krovne institucije ICOGRADA-e (International Council of
Graphic Associations).
S Podravkinim izvješćem dvojac se namjerava predstaviti na Golden
Drum festivalu Nove Europe u Portorožu, na putujućem europskom
oglašavačkom festivalu Epica te na D&AD natječaju u Londonu.
(Hina) ag mc