ZAGREB, 30. srpnja (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača "Potrošač" prošlotjednu odluku o "rebalansu tarifa" ocjenjuje zloporabom monopola Hrvatskog telekoma (HT) na štetu građana RH, a izjave glasnogovornika HT-a Mladena Jurleke da
se "Potrošač" bavi politikom smatra vrijeđanjem, etiketiranjem i "prodavanjem magle".
ZAGREB, 30. srpnja (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača "Potrošač"
prošlotjednu odluku o "rebalansu tarifa" ocjenjuje zloporabom
monopola Hrvatskog telekoma (HT) na štetu građana RH, a izjave
glasnogovornika HT-a Mladena Jurleke da se "Potrošač" bavi
politikom smatra vrijeđanjem, etiketiranjem i "prodavanjem
magle".#L#
Mi se bavimo politikom, ali politikom zaštite potrošača Europske
unije koju svi moramo što prije primjeniti i na kojoj se mora
temeljiti poslovna politika i odnos prema potrošačima HT-a, stoji u
današnjem otvorenom pismu "Potrošača" upućenom Upravi HT-a.
"Potrošač" dodaje da je Jurleka pokušao obmanuti javnost kada je
jednom dnevnom listu rekao da cijene HT-ovih usluga nisu porasle od
1998. godine. U društvu tvrde da su 1999. cijene u unutarnjem
prometu porasle za 30 posto, kako bi se uskladile s potrebama
"Deutsche telekoma".
"Potrošač" u pismu upozorava i na kršenje prava potrošača na izbor
zbog produljenja monopola HT-a do kraja 2004. godine, na
onemogućavanje sudjelovanja većine pretplatnika u privatizaciji
HT-a, kao i na nerješavanje brojnih pritužbi na previsoke račune.
Ne zaboravite da povlastica upravljanja tvrtkom, koju su svojim
novcem izgradili hrvatski građani, uključuje ljudsku, moralnu i
poslovnu odgovornost, a ne bahatost, stoji u pismu "Potrošača"
Upravi Hrvatskog telekoma.
(Hina) pp/bcav az