FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"POTROŠAČ": BAVIMO SE ZAŠTITOM POTROŠAČA, A NE POLITIKOM

ZAGREB, 30. srpnja (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača "Potrošač" prošlotjednu odluku o "rebalansu tarifa" ocjenjuje zloporabom monopola Hrvatskog telekoma (HT) na štetu građana RH, a izjave glasnogovornika HT-a Mladena Jurleke da se "Potrošač" bavi politikom smatra vrijeđanjem, etiketiranjem i "prodavanjem magle".
ZAGREB, 30. srpnja (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača "Potrošač" prošlotjednu odluku o "rebalansu tarifa" ocjenjuje zloporabom monopola Hrvatskog telekoma (HT) na štetu građana RH, a izjave glasnogovornika HT-a Mladena Jurleke da se "Potrošač" bavi politikom smatra vrijeđanjem, etiketiranjem i "prodavanjem magle".#L# Mi se bavimo politikom, ali politikom zaštite potrošača Europske unije koju svi moramo što prije primjeniti i na kojoj se mora temeljiti poslovna politika i odnos prema potrošačima HT-a, stoji u današnjem otvorenom pismu "Potrošača" upućenom Upravi HT-a. "Potrošač" dodaje da je Jurleka pokušao obmanuti javnost kada je jednom dnevnom listu rekao da cijene HT-ovih usluga nisu porasle od 1998. godine. U društvu tvrde da su 1999. cijene u unutarnjem prometu porasle za 30 posto, kako bi se uskladile s potrebama "Deutsche telekoma". "Potrošač" u pismu upozorava i na kršenje prava potrošača na izbor zbog produljenja monopola HT-a do kraja 2004. godine, na onemogućavanje sudjelovanja većine pretplatnika u privatizaciji HT-a, kao i na nerješavanje brojnih pritužbi na previsoke račune. Ne zaboravite da povlastica upravljanja tvrtkom, koju su svojim novcem izgradili hrvatski građani, uključuje ljudsku, moralnu i poslovnu odgovornost, a ne bahatost, stoji u pismu "Potrošača" Upravi Hrvatskog telekoma. (Hina) pp/bcav az

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙